MF stuur

Ik zit te twijfelen om gewoon mijn BCM te vervangen en een nieuwe stuur erop te knikkeren, dan hoef ik ook geen kabels te trekken right? gewoon stuur erop en met VCDS enkel? iemand die mij ermee kan helpen, zoja welke BCM heb ik nodig van welke auto?

Deze stuur wil ik hebben
87zBDUc.png


Het is voor mij nog steeds niet duidelijk.
 
Ik zit te twijfelen om gewoon mijn BCM te vervangen en een nieuwe stuur erop te knikkeren, dan hoef ik ook geen kabels te trekken right? gewoon stuur erop en met VCDS enkel? iemand die mij ermee kan helpen, zoja welke BCM heb ik nodig van welke auto?

Deze stuur wil ik hebben
87zBDUc.png


Het is voor mij nog steeds niet duidelijk.
Met dit stuur en een nieuwe bcm moeten er nog meer draden getrokken worden.
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Ik zit te twijfelen om gewoon mijn BCM te vervangen en een nieuwe stuur erop te knikkeren, dan hoef ik ook geen kabels te trekken right? gewoon stuur erop en met VCDS enkel? iemand die mij ermee kan helpen, zoja welke BCM heb ik nodig van welke auto?

Deze stuur wil ik hebben
87zBDUc.png


Het is voor mij nog steeds niet duidelijk.

Kabels moeten hoe dan ook getrokken worden.
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Kabels moeten hoe dan ook getrokken worden.
Hi Dov, kabels trekken is voor mij geen probleem maar moet ik dan niet mijn BCM vervangen? lampen hoef ik niet perse werkend te hebben alleen het knopjes, klopt het dus voor de goede orde dat ik 2 kabels moet trekken en stuur erop en dan vervolgens het VCDS gedeelte?

Mvg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!