MF stuur

V

Verwijderd lid 9959

Beste leden,

Ik heb op dit moment een kale 6R lederen stuur, ik zou graag willen doorpakken en voor een MF willen gaan ik kan hem wel bouwen in mijn auto maar softwarematig gezien hoe jullie dat doen met zo'n VAG kastje heb ik geen kennis mee het liefst heb ik deze stuur in mijn auto https://www.volkswagen.nl/-/media/v...olo/slider-block/mayster-polo-innovatief.ashx (of er een die er op lijkt hoeft niet precies het zelfde), iemand die mij wellicht op weg kan helpen :(

Of tips kan geven welke andere stuur wel met MF (PLUG - PLAY?) op mijn auto past zonder software matig het aan te passen.

DANK!
 
voor een mf stuur moet je wel wat aan passen je moet dacht ik 2 kabeltjes naar je bcm trekken en via vagcom er in progameren, heb zelf ook een mf stuur liggen maar ben er nog niet aan toe gekomen
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK DSG 
er is een how to op de site.
ff zoeken.
is niet zo moeilijk. mits je een stuur neemt die uit deze generatie komt. ( polo gti stuur. golf 6 stuur ect) bj 2010 tot 2014.
2 draden trekken. vcds op de auto ff programmeren.
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Zoals al een paar keer opgemerkt; dat stuur gaat niet zomaar passen.
Je laat iedere keer sturen van een 6C zien.
Je hebt een 6R.
Het stuur dat Franklin bedoelt is deze:

E9DE90C4-A79D-4287-A966-6D73AF4837CA.jpeg

Alle sturen die hierna gemaakt zijn gaan niet zomaar passen.
(Andere boordcomputer nodig)
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  • Haha
  • Grrr
Waarderingen: JayS, Rick6R en Joey070
TS kan ook dit stuur pakken, van een 6C. Let op dat er geen cruise op zit. Werkt net als een 6R, zonder aanpassingen. Verlichting doet het alleen niet, daarvoor moet een andere bcm erin.
29929
Dank, dat is de stuur wat ik graag wil gewoon een nieuwe type/uitstraling van een stuur, verlichting hoef ik niet werkend te hebben, weet jij zo welke aanpassingen ik moet uitvoeren om hem wel werkend te krijgen qua knopjes? verlichting maakt me niets uit.
 
vriend! je bent lastig!
ik wil je graag helpen maar hierbij laat ik het.
je zag toch wat ik heb aangewezen zelfs een link met sturen.
succes verders

Gast. Het stuur die hij post, past gewoon. Je moet alleen de juiste knoppen hebben. Dus de knoppen uit een Scirocco zo gezegd, die op de afbeelding staan gaan gewoon passen...
 
2011 Volkswagen  Polo  1.6 TDI 140pk Highline (Geëxporteerd) 
Gast. Het stuur die hij post, past gewoon. Je moet alleen de juiste knoppen hebben. Dus de knoppen uit een Scirocco zo gezegd, die op de afbeelding staan gaan gewoon passen...
Dank held, enkel heb ik geen ervaring met VCDS is het ook nodig om dat te doen? of enkel 2 kabels trekken en stuur erin thats it?
 
Gast. Het stuur die hij post, past gewoon. Je moet alleen de juiste knoppen hebben. Dus de knoppen uit een Scirocco zo gezegd, die op de afbeelding staan gaan gewoon passen...
Hij vraagt plug and play.
Dan moet hij mijn aangegeven sturen nemen.
Bij jou stuur moet hij nog knoppen wisselen.
En eventueel bcm vervangen.
Dus geen plug and play.
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Hij vraagt plug and play.
Dan moet hij mijn aangegeven sturen nemen.
Bij jou stuur moet hij nog knoppen wisselen.
En eventueel bcm vervangen.
Dus geen plug and play.

Die hij als laatste post, die jij quotte niet. Dat zijn de goeie knoppen. Die komt uit een kale Tiguan R-Line of Scirocco. Allebei hebben die nog overlappende modeljaren/techniek met Golf 6 maar moesten ze ook familie trekjes hebben van de Golf 7. Vandaar dat ze wel de nieuwe styling hebben maar nog wat oudere techniek hebben onderhuids.
 
2011 Volkswagen  Polo  1.6 TDI 140pk Highline (Geëxporteerd) 
  • Leuk
Waarderingen: Verwijderd lid 9959
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!