Melvin, Polo 6R GTI-- Milltek en Chip op maat--P19

Re: Melvin, Polo 6R GTI Nieuwe updates p17 Brembo bbk en Kw

Hmm was dat dan de GTI met da vrouwke achter het stuur??? Ik heb 3 kwart niet gezien of gesproken vandaag Stick Out Tongue
 
Re: Melvin, Polo 6R GTI Nieuwe updates p17 Brembo bbk en Kw

Eindelijk heeft Milltek een uitlaat gemaakt voor de polo GTI 1.4 tsi. En mijn bestelde set zal begin juni in Nederland zijn. Ik heb het volgende besteld:
Downpipe & hi flow sport kat.
Connecting pipe met flex deel
Middendemper
Einddemper
Tip AssemblyTwin 80mm GT80
832.sm.jpg


Bij de Ibiza Cupra 1.4 tsi met deze set up zijn vermogens van 225 PK en 330 NM gehaald. De standaard chip voor dezelfde cupra 1.4 tsi zijn al waardes gehaald van 212,9 PK en 328,5 NM. Ik hoop dat ze bij mij nog iets meer eruit kunnen peuteren en dat de auto gewoon een heerlijk rijdbaar KANON word :twisted:
 
Re: Melvin, Polo 6R GTI Nieuwe updates p17 Brembo bbk en Kw

Johan zei:
MelvinGTI6r zei:
Mijn GTI of mijn vriendin ;) :lol:
ze heeft iig ook een zware rechter voet.... (je vriendin dat ze weg ree) haha Big Grin
en dikke updates man, ben echt super benieuwd naar je geluid..

Ze heeft idd een zware voet, net als ik :lol:
Het geluid is de helft van de pret vind ik(echt geluid en niet een sound aktuator)waarbij de milltek ook een steentje aan bijdraagt verwacht ik.
Natuurlijk post ik mijn bevindingen als het spul op de auto zit.

Snowdude zei:
Damn...dat koppel is ook erg lekker zeg....van zo een set-up wordt je erg hebberig Big Grin

Ben ook erg benieuwd..

Ik word ook hebberig van al die tuning onderdelen haha een beetje meer power in die kleine 1.4 mag wel toch Big Grin en koppel kan je nooit genoeg van hebben.
 
Nee, nog niet verkocht en ik denk dat het ook niet gaat gebeuren. Jammer maar ik maak wel een touw aan elke band en hang die in een boom als schommel.

Mijn auto word deze week weer een paar cm omhoog gezet :(. Mijn banden leverancier wacht op een mooie aanbieding voor de toyo 205 banden omdat hij ze nog te duur vind. Tot die tijd ga ik gewoon wat minder laag rijden, nu staat de set op 7 cm verlaagd en gaat naar 5 cm dus de verlaagde look blijft nog wel gelukkig Big Grin

Ik denk dat je er goed aan hebt gedaan om voor die Kw V2 te kopen krijg je zeker geen spijt van. Je combinatie banden en KW is perfect voor een lage auto!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!