Melding controleren dimlicht(en), maar lichtjes niet kapot

Wie kan me helpen?

Ik heb al meerdere keren sinds ik mijn Polo heb aangeschaft in 2019 de dimlichten vervangen.
De eerste keer was 1.5 jaar na aanschaf, nu is het bijna ieder half jaar raak.
De eerste vervangingsset was bij de Kwikfit en die werkten ongeveer een jaar. Daarna besloten het zelf te doen, met de Grundig lampenset van Action. Dit gaat steeds om en nabij een half jaar goed.
Afgelopen week kreeg ik wéér een melding op de boordcomputer; 'controleer dimlicht links'.

Oke dacht ik, even lampjes halen en vervangen..

Gisteren ineens de melding; 'controleer dimlicht rechts' erbij, dus vandaag direct alles losgehaald en vervangen.

Echter... de lampjes waren/zijn niet stuk.
Wel vervangen voor 2 verse, niet aangeraakt met de handen, ik droeg (zoals altijd) handschoenen.
De lampen die ik gebruikt heb zijn de Philips H7 Promo edition 12v Hallogeen van Action.
De melding blijft op de boordcomputer staan en de verlichting werkt NIET.
Ik heb alle zekeringen gecheckt, deze hebben allemaal spanning, accu is goed, geen andere storingen.

Heeft er iemand van jullie een idee wat het kan zijn?
 
Volkswagen  POLO BlueMotion Edition II  1.0 / 95 PK 
ik had t zelfde met de stadslichten op mn 6R. Elke keer de melding dat het rechterlampje stuk was. Lampje was echter gewoon goed en brandde naar behoren. Toen ik ooit eens de auto uitleende en iemand anders de lampen aan zag zetten, viel mij ineens op dat het linker stadslichtje een fractie van een seconde eerder aan ging dan het rechter lampje als de auto enige tijd stil gestaan had....
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!