Meet de grunnigers (Meet Groningen)

En Maurits.................ECHT NIET !!

Haha, in een rechte lijn was z'n Golf met DSG toch wel sneller op de 100... ik ben weliswaar lichter, maar hij heeft 100pk beschikbaar over een breder toerenbereik. Daarintegen had ik wel weer een royale voorsprong in "de bocht", waarbij ik mijn persoonlijk record op budget-bandjes toch weer heb verhoogd naar net boven de 100km/h. Maar dat was wel te verwachten; lichtere auto, bredere wielen. We moeten beide tests nog maar een keer herhalen met standaard bandjes onder de Polo, haha.

Thanks voor de foto's trouwens, Maurits!
 
Nice! Jammer dat ik er niet bij kon zijn.

Wat me opvalt: de dubbele uitlaat van de (rode) R zit wel heel fraai heel dicht tegen de bumper. Standaard, foto-effect of eigen mod? Mooi in ieder geval!
Verder valt me op dat de Polo's op de foto's allemaal andere velgen hebben. En eigenlijk ook weer allemaal mooi!
 
Wow kak ik baal hier echt van.. zie het nu pas ben tijdje niet actief bezig geweest op het forum en had hier graag bij willen zijn.. paar auto's komen me wel bekend voor..

dus volgende keer ben ik er bij!!

Ernst
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!