Voorstellen Max1996 - Polo AW R-line TSI 115pk

De Polo gaat in de verkoop vanwege een auto van het werk. Op dit moment staat er een nieuwe Ford Fiesta voor de deur als tijdelijke auto, en binnenkort mag ik een nieuwe gaan bestellen. Als het budget het toelaat, wat nu lastig in te schatten is, overweeg ik de Audi A3 plug-in hybride of de VW Golf GTE. Maar mijn keuze hangt sterk af van de prijs; wellicht kies ik voor iets 'goedkopers'. De komende tijd zijn we van plan om veel testritten te maken bij verschillende dealers. De advertentie voor de Polo is al opgesteld en zal naar verwachting binnenkort online verschijnen.
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 498pk 
  • Leuk
Waarderingen: JelleR
De Polo gaat in de verkoop vanwege een auto van het werk. Op dit moment staat er een nieuwe Ford Fiesta voor de deur als tijdelijke auto, en binnenkort mag ik een nieuwe gaan bestellen. Als het budget het toelaat, wat nu lastig in te schatten is, overweeg ik de Audi A3 plug-in hybride of de VW Golf GTE. Maar mijn keuze hangt sterk af van de prijs; wellicht kies ik voor iets 'goedkopers'. De komende tijd zijn we van plan om veel testritten te maken bij verschillende dealers. De advertentie voor de Polo is al opgesteld en zal naar verwachting binnenkort online verschijnen.
Aanstaande vrijdag heb ik het genoegen om mijn nieuwe Tesla Model 3 op te halen in Tilburg. Ik heb bewust gekozen voor een volledig elektrische auto in plaats van een plug-in hybride, omdat zakelijk elektrisch rijden aanzienlijk voordeliger is. De Tesla is standaard uitgerust met een volledig scala aan opties. Eigenlijk viel er niets te kiezen, behalve dan de mogelijkheid tot het toevoegen van een trekhaak of het activeren van de autopilot. Ik ben enorm benieuwd naar mijn ervaringen met de auto en kan zeggen dat de testrit al veelbelovend was. Wel leuk in ieder geval 498pk om mee te spelen.
 
Laatst bewerkt:
Tesla  Model 3 Highland  AWD 498pk 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
Mooie uitvoering in het zwart en rijdt denk ik zeer lekker, wel even heel anders dan de polo maar is ook niet te vergelijken natuurlijk.
Rijdt heel lekker, de auto glijdt moeiteloos over de weg. Het is echt een heel andere ervaring dan met de Polo.

Hoewel ik de Polo wel mis. Met een Tesla valt er niet veel te knutselen. Onderweg blijf ik toch een oogje houden voor de polo's. Het blijven gewoon prachtige auto's.

Inmiddels heb ik al 1300 kilometer gereden in 6 dagen met de Tesla.
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 498pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!