Voorstellen Max1996 - Polo 6R R-line TSI 105pk

Afgelopen zaterdag mijn nieuwe GTI bumper geplaatst ter controle. Alles paste goed en ik ben een tevreden man.

Zoals je op de foto kan zien valt mijn uitlaat aan de linker kant en zit deze vast gelast. In mijn optiek is het dus niet mogelijk nieuwe tips te plaatsen voor een dubbele uitlaatpijp. Ik zat er aan te denken om misschien mijn volledige einddemper te vervangen voor een einddemper waarin twee pijpen zitten gelast op het einde. Hoe denken jullie hierover? Is het mogelijk om met een nieuwe en wat 'sportievere' einddemper ook een leuker geluidje te krijgen?
 

Bijlagen

  • Auto bumper.jpg
    Auto bumper.jpg
    1.5 MB · Weergaven: 69
  • Auto bumper2.jpg
    Auto bumper2.jpg
    1.5 MB · Weergaven: 65
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
Afgelopen zaterdag mijn nieuwe GTI bumper geplaatst ter controle. Alles paste goed en ik ben een tevreden man.

Zoals je op de foto kan zien valt mijn uitlaat aan de linker kant en zit deze vast gelast. In mijn optiek is het dus niet mogelijk nieuwe tips te plaatsen voor een dubbele uitlaatpijp. Ik zat er aan te denken om misschien mijn volledige einddemper te vervangen voor een einddemper waarin twee pijpen zitten gelast op het einde. Hoe denken jullie hierover? Is het mogelijk om met een nieuwe en wat 'sportievere' einddemper ook een leuker geluidje te krijgen?


Op Marktplaats van Mypolo staat een Milltek uitlaat te koop. Komt van een GT af. Weet alleen niet of dat past...:

 
  • Leuk
Waarderingen: Max1996
Misschien kan @Moes-Moze je hier wel bij helpen?
Daar heb ik al contact mee via Facebook, thanks voor de tip! In eerste instantie hadden we, en vooral ik, gehoopt dat we alleen de tip hoefde te vervangen en dat die niet vast zat gelast aan de einddemper.

Op Marktplaats van Mypolo staat een Milltek uitlaat te koop. Komt van een GT af. Weet alleen niet of dat past...:

Ik zal even een berichtje sturen. Het is altijd lastig te beoordelen zonder foto's of iets dergelijks..
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
Op Marktplaats van Mypolo staat een Milltek uitlaat te koop. Komt van een GT af. Weet alleen niet of dat past...:

Die GT gaat passen kwa uitlaat gat alleen is de diameter een verschil, zou dus moeten worden aangepast. Maar is wel een leuk idee @Max1996
 
Auto Customisatie bedrijf  - VW Polo 6r  1.6 TDI 201pk 
Welkom nog!
Net of ik mijn eigen Polo zie, zelfs die dynamische knipperlichten heb ik sinds kort ook.
Echter mis ik nog wel je R-line stuurtje en volgens mij je R-line stoelen?
Mooie auto!
 
Volkswagen  Polo 6r Highline R-Line DSG Schuifdak  1.4 86pk 
  • Leuk
Waarderingen: Max1996
Nieuw stuur is binnen! Met dank aan @Moes-Moze (y). Leuk om met je in contact te komen. Daarnaast heb ik ook mijn nieuwe LED mistlampen ontvangen. Ik wil deze voornamelijk vervangen omdat ze ook branden wanneer ik een bocht maak of mijn dynamisch knipperlicht gebruik.

Aanstaande woensdag wordt het stuur gemonteerd door @joosspekloos!

EDIT:
Stuur heeft ook flippers (l)
 

Bijlagen

  • Stuur1.jpg
    Stuur1.jpg
    1.2 MB · Weergaven: 38
  • Lampen1.jpg
    Lampen1.jpg
    1.7 MB · Weergaven: 37
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
Nieuw stuur is binnen! Met dank aan @Moes-Moze (y). Leuk om met je in contact te komen. Daarnaast heb ik ook mijn nieuwe LED mistlampen ontvangen. Ik wil deze voornamelijk vervangen omdat ze ook branden wanneer ik een bocht maak of mijn dynamisch knipperlicht gebruik.

Aanstaande woensdag wordt het stuur gemonteerd door @joosspekloos!

EDIT:
Stuur heeft ook flippers (l)
Insgelijks kerel! Geniet van je mooie nieuwe aankoop! Binnenkort wanneer je maar is tijd hebt elkaar ff opzoeken. Kan ik hem bewonderen als die in je auto zit! (l)
 
Auto Customisatie bedrijf  - VW Polo 6r  1.6 TDI 201pk 
Nieuw stuur is binnen! Met dank aan @Moes-Moze (y). Leuk om met je in contact te komen. Daarnaast heb ik ook mijn nieuwe LED mistlampen ontvangen. Ik wil deze voornamelijk vervangen omdat ze ook branden wanneer ik een bocht maak of mijn dynamisch knipperlicht gebruik.

Aanstaande woensdag wordt het stuur gemonteerd door @joosspekloos!

EDIT:
Stuur heeft ook flippers (l)
Ook gelijk maar eentje met acc :mrgreen:
 
Volkswagen  ID3 First Max  58 kWh / 204 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!