$martie's 6R 1.6 TDI :: 2010 Volkswagen Polo

Re: $martie's 6R 1.6 CRTDI ongeval !*#@! + pics achterlichte

Daarnet in alle frustratie nog wat (hopelijk betere) foto's genomen..

Rechtstaand:
[resize=600:1mf15tjk]http://img6.imageshack.us/img6/2595/achterlichtled01.jpg[/resize:1mf15tjk]

Gehurkt:
[resize=600:1mf15tjk]http://img20.imageshack.us/img20/1909/achterlichtled02.jpg[/resize:1mf15tjk]

Rechtstaand schuinachter:
[resize=600:1mf15tjk]http://img585.imageshack.us/img585/3971/achterlichtled03.jpg[/resize:1mf15tjk]

Gehurkt schuinachter:
[resize=600:1mf15tjk]http://img838.imageshack.us/img838/6203/achterlichtled04.jpg[/resize:1mf15tjk]

Bovenaf:
[resize=600:1mf15tjk]http://img716.imageshack.us/img716/236/achterlichtled05.jpg[/resize:1mf15tjk]

Het roze kan ik blijkbaar moeilijk vastleggen (moet het ook maar doen met samsung telefoonkwaliteit :? ) maar geloof me ze zijn rozer.. Ben trouwens benieuwd wanneer dit in de standaard lichten wordt gedaan..

Grtz
 
Re: $martie's 6R 1.6 CRTDI ongeval !*#@! + vraag ivm grill

Ik zou graag (na alle herstellingen) mijn laatste aanpassing doen aan de voorzijde: gti grill met chrome strips en TDI logo..
Weet niet of dit te bestellen is ofdat je dit zelf moet aanpassen??
Ik vind niet direct iets op internet (wel een voorbeeld van op de golf 6)

[resize=600:19mkf7v7]http://img854.imageshack.us/img854/9087/full11920661.jpg[/resize:19mkf7v7]

Klopt niet volledig maar dat is het principe :cool: :cool:

Weet niet of hier al topics over zijn, daarom kaart ik het hier ff aan dus vuur maar af guys!!!


Grtz
 
Re: $martie's 6R 1.6 CRTDI ongeval !*#@! + vraag ivm grill

Hey Smartie wat een wilde verhalen waren dat zeg...nog helemaal in detail uitgelegd hoe die sjonnie golf jou inhaalde enzo HAHA
wat een loser ook...dat plakken en dan nog hard inhalen met rechts...sommige mensen zijn echt aso :evil:

Ey maare die GTD/GTI Chrome grilll is alleen voor de Golf :cry: en niet voor de Polo...dus ik weet niet hoe je dit zou kunnen overzetten maybe kun je gewoon de Polo GTI grill kopen en dan met een strip beplakken dat op chroom lijkt?
 
Re: $martie's 6R 1.6 CRTDI ongeval !*#@! + vraag ivm grill

Jow KYC,
De foto is idd van de golf 6 (spijtig enkel daarvoor beschikbaar)
Nu is mn volgende vraag of je de rode gti strips (of gelijk welke strip op gelijk welke grill) kan monteren en zo van grill kan wisselen (dus dat je niet hoeft te plakken)??
Of is het wrappen de simpelste en goedkoopste manier??

Tnx m8!!
 
Re: $martie's 6R 1.6 CRTDI ongeval !*#@! + vraag ivm grill

Damn ik heb je zin echt 3 x gelezen maar ff kijken of ik het goed begrijp Stick Out Tongue

je wilt de rode strips eraf halen ofzo? as far as i know zitten deze vast in de Polo GTI grill dus de goedkoopste oplossing zou zijn wrappen (je koopt dan Rood/wit/carbon black) wat jij het mooiste vind!! en beplakt dit met een Fohn...waarom Fohn? dan maak je het sticker een beetje los en dan kun je het goed plakken :)

Mijn voorstel:
Polo GTI grill kopen --> Rode lijntjes wrappen met Carbon Black of White :mrgreen:
 
Re: $martie's 6R 1.6 CRTDI ongeval !*#@! + vraag ivm grill

de rode lijsten van de polo 6r gti grill gaan makkelijk los als de grill nog niet op de auto gemonteerd is, ik heb ze er af gehaald en zwart gespoten, daarna terug geklikt en grill gemonteerd.

volkswagen golf 6 GTD grille logo past volgensmij wel op de Polo 6R gti gtill, je kunt de logo's zo omwisselen.

er zijn enkele forum leden die dit al hebben dus ff zoeken (geloof cornesagt)
 
Re: $martie's 6R 1.6 CRTDI ongeval !*#@! + vraag ivm grill

ahhh dat wist ik niet...kdacht dat die rode lijntjes muurvast zaten in de Polo GTI Grill...maar als je ze los kunt halen dan is wrappen HELEMAAL kinderspel...Snijden is dan iets minder moeilijk (je moet met een stanley mesje er langs).

ik zou zelf de TDI logo erop plakken ipv de GTD logo...
 
Re: $martie's 6R 1.6 CRTDI ongeval !*#@! + vraag ivm grill

peterbaarlo zei:
de rode lijsten van de polo 6r gti grill gaan makkelijk los als de grill nog niet op de auto gemonteerd is, ik heb ze er af gehaald en zwart gespoten, daarna terug geklikt en grill gemonteerd.

volkswagen golf 6 GTD grille logo past volgensmij wel op de Polo 6R gti gtill, je kunt de logo's zo omwisselen.

er zijn enkele forum leden die dit al hebben dus ff zoeken (geloof cornesagt)

Tnx!! Ga zeker een kijkje nemen..
Het was ook mijn bedoeling om ze ervan te halen en dan mooi te laten spuiten (of wrappen), maar denk dat chrome late lakken verrekt duur is (voor wat je maar nodig hebt).. Deze week wordt er een eerste keer naar de koffer gekeken (+ spuiten) en dan weet ik prijzen voor mijn carrosserielak.. Lakken heeft mijn voorkeur omdat ik toch niet wil dat de folie loskomt na enige tijd (als je ze idd simpel kunt afhalen en ze zo mooi kunt wrappen is dit probleem mss van de baan) dus nog stof tot nadenken..
Alvast wordt de GTI grille en het TDI logo (en nog een klein extra'tje Big Grin Big Grin ) deze week besteld (alsek mag van mn bankrekening).. Folie hou ik in beraad..

Grtz
 
Re: $martie's 6R 1.6 CRTDI ongeval !*#@! + vraag ivm grill

wat is dat EXTRAATJE dan :mrgreen: ?

ik zit te denken
- BM Grill wrappen met Carbon white OF
- GTI Grill kopen en dan de rode lijntjes met Carbon white wrappen.

ps. waar heb je dat TDI logo besteld eigenlijk? bij vagtechniek.nl?
 
Re: $martie's 6R 1.6 CRTDI ongeval !*#@! + vraag ivm grill

hieronder een foto van de grill, zit sinds een paar dagen op de polo.

ik ga er geen logo op plakken, vind de clean look wel mooi.

[resize=600:3t92i3jv]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-DPKX6KF6.jpg[/resize:3t92i3jv]
 
Re: $martie's 6R 1.6 CRTDI ongeval !*#@! + vraag ivm grill

KYC zei:
wat is dat EXTRAATJE dan :mrgreen: ?

ik zit te denken
- BM Grill wrappen met Carbon white OF
- GTI Grill kopen en dan de rode lijntjes met Carbon white wrappen.

ps. waar heb je dat TDI logo besteld eigenlijk? bij vagtechniek.nl?

Fuk man, nu zie ik pas al je vorige posts :shock: :shock:
Was zowieso van plan om de gti grill aan te passen ipv de golf grill te monteren, mijn enige twijfel was over hoe ik de rode strips chrome krijg (lak of folie, denk folie)..
Er is nog niets besteld (moet zelfs bij het meeste nog uitzoeken waar te bestellen en voor welke prijs) dus bij deze zijn alle handige linkjes zeer welkom..
Dit is mn shortlist:

-GTI grill (vind ik online voor 90euro incl verzending en mailtje naar de dealer gestrd om hun prijs te weten)
-TDI logo (nog niets concreet gevonden/gezocht :) )
-Chrome folie?? (denk de goedkoopste optie, knutselen geblazen dus..)
-Extra'tje (gevonden en besteld 50euro incl verzending, tipje van de sluier: hert heeft niet met de grill te maken Big Grin )

Grtz
 
Re: $martie's 6R 1.6 CRTDI ongeval !*#@! + vraag ivm grill

peterbaarlo zei:
hieronder een foto van de grill, zit sinds een paar dagen op de polo.

ik ga er geen logo op plakken, vind de clean look wel mooi.

[resize=600:rufp4p61]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-DPKX6KF6.jpg[/resize:rufp4p61]

Nog vet dat zwart!!
Tnx voor de tips btw, ik ga ze er afhalen en chrome (laten) wrappen.. Ga deze week wat rondsnuffelen voor chrome folie op internet, maar info van kenners is steeds beter dus ik hoor het graag ... :cool:


Grtz
 
Re: $martie's 6R 1.6 CRTDI ongeval !*#@! + vraag ivm grill

ey damn nou doe je wel heel geheimzinnig hoor Stick Out Tongue als het niet met de grill te maken heeft :roll: ...geen idee wat jij van plan bent!!!! :lol:

maare die TDI logo kan je die niet via vagtechniek.nl bestellen? misschien daar even een kijkje nemen

oh ja die folie ik heb mijn Carbon white 3M folie gewoon via Ebay.de gekocht Big Grin
ik denk dat je wel iets van Chrome folie kan vinden (Niet .nl dus maar .de want daar zitten alle coole VW shizzle) sjaa is te verwachten he duitsland Stick Out Tongue
 
Re: $martie's 6R 1.6 CRTDI ongeval !*#@! + vraag ivm grill

KYC zei:
ey damn nou doe je wel heel geheimzinnig hoor Stick Out Tongue als het niet met de grill te maken heeft :roll: ...geen idee wat jij van plan bent!!!! :lol:

maare die TDI logo kan je die niet via vagtechniek.nl bestellen? misschien daar even een kijkje nemen

oh ja die folie ik heb mijn Carbon white 3M folie gewoon via Ebay.de gekocht Big Grin
ik denk dat je wel iets van Chrome folie kan vinden (Niet .nl dus maar .de want daar zitten alle coole VW shizzle) sjaa is te verwachten he duitsland Stick Out Tongue

Indeed, Duitsland is idd alomtegenwoordig (denk 90% van mn bestellingen daar vertrekt Big Grin )
Voor de TDI logo's heb ik ook ergens gelezen dat ze bij vagshop te bestellen zijn, dus daar ga ik zeker een kijkje nemen..
De folie lijkt mij idd ook gemakkelijk te bestellen maar heb je dan niet extreem veel folie te veel?? Weet niet welke groote de folie heeft, maar neem nu voor enkel de strips te wrappen met een nieuwe rol, heb je toch veel over als ik zie wat jij allemaal beplakt :shock: :shock:
Over het extra'tje kan ik nu echt niets meer lossen Big Grin Of mss toch: Ik ben niet de eerste die dit gaat uitvoeren maar wel een van de weinigen :cool:
 
Re: $martie's 6R 1.6 CRTDI ongeval !*#@! + pics koffer

Oké.. Vandaag da koffer hersteld en ben zeer tevreden over het resultaat na dag 1:

Koffer grondlaag 1:
[resize=600:2sn8i7z3]http://img33.imageshack.us/img33/1101/koffergrondlaag01.jpg[/resize:2sn8i7z3]

Koffer grondlaag 2:
[resize=600:2sn8i7z3]http://img849.imageshack.us/img849/9864/koffergrondlaag02.jpg[/resize:2sn8i7z3]

Koffer grondlaag 3:
[resize=600:2sn8i7z3]http://img641.imageshack.us/img641/313/koffergrondlaag03.jpg[/resize:2sn8i7z3]

Heb dit laten doen door een carrossier op pensioen.. (relatief hoor Big Grin )
60 jaar ervaring (en contacten) zijn aardig van pas gekomen, zeker financieel:
Ik heb een halve liter (kwartjes kan ook, waar kan dat nog??) Deep Black Pearl voor 38 euro gekocht.. Daar kan ik volgens hem de koffer, achterbumper, dakspoiler en nog wat extra's mee spuiten Big Grin Big Grin Als ik bedenk (en een beetje hoop) dat ie geen 150euro zal vragen voor het spuiten kom ik er toch enorm goedkoop vanaf..
Trouwens alle respect naar die man hoor!! Hij was vandaag al van om 7u bezig, om 1u samen met mij aan de koffer begonnen tot 7u half 8, en toen ging ie nog de remmen vervangen van een andere wagen :shock: :shock: Bezig baasje Big Grin
Heb nu trouwens een adresje waar je vw onderdelen vind, maar chinese (namaak maar spotgoedkoop)..
Morgen fase 2, dan wordt ie nog s opgeschuurd en gaat de lak erop!!

Grtz
 
Re: $martie's 6R 1.6 CRTDI ongeval !*#@! + pics koffer

Maik zei:
Altijd intresse in links ;)

Zou ook wel zo'n mooi adresje voor spuitwerk willen :shock:

Links van?? Namaak stukken?? Ik ken enkel het echte adres, niet echt maar het was in het havengedied van Gent (Zelzate)(verf kwam van 500m verder Big Grin )
Denk dat dit in Nederland ook wel te vinden is, niet?

Grtz
 
Re: $martie's 6R 1.6 CRTDI pics koffer + vraag embleem

Trouwens nog een vraag:
Nu ik het vw logo van de koffer er uit doe om de koffer te spuiten, ben ik van plan om de achtergrond van het logo te laten meespuiten in mn kleur.. Is de bovenkant van het logo (vw letters) demonteerbaar zodat je makkelijk kan spuiten of wrappen?? Durf namelijk niet te wringen..
Mss zijn hier al topics over of mensen die dit al voorgesteld hebben, dus met linkjes ben ik ook tevree..

Grtz
 
Re: $martie's 6R 1.6 CRTDI pics koffer + vraag embleem

KYC zei:
Smartie! ik kwam dit tegen op ebay

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/New-deco ... 3007wt_939

Misschien wat voor je voor dat GTI Grill wrap festijn van je :mrgreen: ?

Tnx!! Ziet er idd goed uit..
Heb ff corne gestrd en hij heeft dit laten doen.. Ik wacht nu op antwoord ivm wat voor firma's dit doen en of deze dan folie hebben (denk ik toch wel)..
Ik wacht nog even zn antwoord af maar het is zeker te bekijken!!
Jij toevallig een idee voor het koffer-embleem?? (zie boven)

Grtz
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!