marktplaats blue gt

nee ik zall nooit diesel kopen ookal rijdt ik 20,000km per jaar zonder reden is het een dure wegenbelasting, mij naaien ze niet.

tank vol 45 /50 dik 850 km rijden en gewoon gas erop :)
mijne staat nu te koop vanwege baan verandering ze staat meer stil dan rijden ga met de scooter naar de zaak

nu vakantie veel km met de diesel gemaakt dus lekker zuinig rond geknald

dure wegenbelasting 70 euri p/m wat kost een beedje grote benzine auto p/m juist tegen de 60 en die rijden 1:10/12 benzine

maar goed ff terug komend op de blue gt

weer een blue gt of is het de zelfde

 
vw  polo 6r bm  1.2 tdi 
Ik heb van de week proef gereden in de polo gt nu zag ik dat er een knopje op het dashboard zat met een tekentje van shokdemper er op, wat houd dat precies in ?
 
Vw  Polo Blue GT  1.4 
@Rupchen sportmode misschien? las in dit topic dat enkele BleuGT's hiermee uitgerust zijn
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
  • Leuk
Waarderingen: Rupchen
maar goed ff terug komend op de blue gt

weer een blue gt of is het de zelfde

[/QUOTE]
Staat al een aantal maanden op MP
 
Volkswagen  ID3 First Max  58 kWh / 204 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!