marktplaats blue gt

Ja dacht miss is het wat voor Andy. Zag dat je gt stuur en bi xenon hebt voor 800eu excl inbouwen. Interieur is mooi (zwarte hemel en alcantara stoelen)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
bovendien je hoeft m niet per se te chippen he had ik ook niet gedaan met mijn blue gt (want nieuwe dsg erin garantie etc)
is snel zat mien jung andy

vertel eens wat meer over jezelf, werk je? studeer je? of chossel gwn?
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  • Leuk
Waarderingen: Lennart
Ik heb deze advertentie op AutoScout24 gevonden.


Kilometerstand: 65.138 km
Bouwjaar: 02/2013
Verkoopprijs: € 13.495,-

Ik heb deze advertentie op AutoScout24 gevonden.


Kilometerstand: 75.576 km
Bouwjaar: 07/2013
Verkoopprijs: € 14.200,-
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
bovendien je hoeft m niet per se te chippen he had ik ook niet gedaan met mijn blue gt (want nieuwe dsg erin garantie etc)
is snel zat mien jung andy

vertel eens wat meer over jezelf, werk je? studeer je? of chossel gwn?
haha nee ik werk gewoon rustig in de logistiek als reachtruckchaffeur, fulltime.
 
Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: dov
Nog lastig dus een GT vinden.. Geen DSG (terwijl dat zo fijn is) moet nog een aparte kleur hebben. Ken ze alleen in blauw, zwart, wit .. :O
 
Honda Jazz  1.5 E:HEV EXECUTIVE AUTOMAAT  1.5 109pk 
Hoi allemaal ,
Ben nieuw hier en al jaren vw gek
Van alles gehad en nu rij ik al 8 jaar in een golf v5. Ben op zoek naar een andere en wat zuinigere auto mijn oog is gevallen op een polo blue gt. Al een tijdje aan zoeken op marktplaats en nu toevallig heeft een vriend van mij eentje als lease en in okt loopt contract af heb er in proef gereden loopt lekker en best snel voor zo een klein autotje
Nu alleen hopen dat hij binnen mijn budget valt ( is van 2014en heeft 55.000 gelopen en zit alles op en aan )
Maar hou ook dit forum goed in de gaten
 
Vw  Polo Blue GT  1.4 
Hoi allemaal ,
Ben nieuw hier en al jaren vw gek
Van alles gehad en nu rij ik al 8 jaar in een golf v5. Ben op zoek naar een andere en wat zuinigere auto mijn oog is gevallen op een polo blue gt. Al een tijdje aan zoeken op marktplaats en nu toevallig heeft een vriend van mij eentje als lease en in okt loopt contract af heb er in proef gereden loopt lekker en best snel voor zo een klein autotje
Nu alleen hopen dat hij binnen mijn budget valt ( is van 2014en heeft 55.000 gelopen en zit alles op en aan )
Maar hou ook dit forum goed in de gaten
Gozer hiero verkoopt er een, weet niet of die verkoxht ik? Ik @ hem zo!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!