marktplaats blue gt

Laszlo

Bekend lid
1.155
83
Trek je conclusie. BlueGT is niet snel te vinden. Ken genoeg mensen die er een willen ;)

andy1995

Lid
294
18
24
Trek je conclusie. BlueGT is niet snel te vinden. Ken genoeg mensen die er een willen ;)
klopt, ik denk over 10 jaar dat je ze zelden ziet, maar waarom staat hij dan sinds begin van het jaar online? het is maar dat ik niet 1 in het wit wil.

VM407

Premium lid
1.105
113
Utrecht
Zou toch wel een nemen die sws bi xenon heeft of iig goed aangekleed is.

TolgaE

Actief lid
243
28
21
Zie niet zo 1, 2, 3 wat er 'fout' aan is, maar hij heeft best weinig opties voor een auto van 118 dkm en dat dan voor 13k..

dov

Bekend lid
1.455
113
andy ff doorsparen en gelijk over naar de gti mien jung

• Like
Waarderingen: VM407

Rosinfield

Actief lid
Spritmonitor.de
507
43
67
Oldeberkoop
verbruik hoort erbij of je moet net als @Rosinfield rijden
Idd, mijn verbruik laat zien dat je prima relatief zuinig kunt rijden met een GTI. Dit terwijl je dan toch zeer frequent een lekker (tussen)sprintje kunt trekken.
Deze GTI 2.0 nodigt zelfs uit tot lekker relaxed meerijden met de rest van het verkeer. Veel meer dan mijn vorige Fabia 1.0 tsi gek genoeg. Er gaat zo veel meer rust van uit. De meeste kilometers maak ik op de snelweg, waar ik de max snelheid hoogstens iets overschrijdt. Dan is de auto erg zuinig. Dat verklaart denk ik ook veel; bij korte ritjes is het verbruik aanzienlijk hoger.
Denk dat leeftijd mede een rol kan spelen. Denk dat ik op mijn 67e een stuk rustiger rijdt dan toen ik minstens de helft jonger was.
Maw, een hoog verbruik hoort er niet persé bij en hangt gewoon af van je rijstijl en je rittenpatroon. Kijk maar eens op Spritmonitor; een aardige variatie rond het gemiddelde.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Jorie

dov

Bekend lid
1.455
113
Ik rij gemiddeld 1 op ~ 9.6, zuinigst was 1 op 11.56 omdat ik 350 km op de snelweg had gereden. Ik denk dat de leeftijd factor een grote rol speelt met betrekking tot verbruik..

andy1995

Lid
294
18
24
Ik rij gemiddeld 1 op ~ 9.6, zuinigst was 1 op 11.56 omdat ik 350 km op de snelweg had gereden. Ik denk dat de leeftijd factor een grote rol speelt met betrekking tot verbruik..
Ik rij 350km wekelijks dus dat is een hoop geld aan benzine kosten met een gti

Rosinfield

Actief lid
Spritmonitor.de
507
43
67
Oldeberkoop
Ja of het al dan niet (fors) overschrijden van de maximum snelheid ;)

Rayan Mungar

Bekend lid
476
63
23
Utrecht
geen mf
geen xenon

prima achteraf te doen evt, en persoonlijk vind 118dkm veel kilometers voor een benzine