Marc....nieuw lid. Polo GTI besteld

Nou eindelijk vandaag de Polo opgehaald!

ben zojuist pas terug dus helaas nog geen foto's maar n witte polo gti zal niet echt apart zijn denk ik...

Grappig bakkie hoor! alles dr op en dr aan,kan niet anders zeggen dan dat het een mooie verschijning is.

Of ie "goed" is zal de tijd leren...heb eriig al 112km op staan hehe

Strax ff met de VAG-COM pielen.. ;)
 
Nou mijn eerste indrukken zijn goed te noemen,autootje steekt degelijk in elkaar en stuurt netjes.

Motortje snort lekker maar die zgn "soundaktuator" ....wat een belachelijk ding is dat zeg!

Brommen op nix af in de auto als je het gas aanraakt....k snap niets van die ontwikkeling hoor.

Zo snel mogelijk haal ik dat ding eruit.

Verders zitten de stoelen erg goed en is alles redelijk goed te vinden en bedienen behalve de spiegelverstelling,want door het kleinere formaat van de auto zit die verstelling gedraaid op de deur..niet echt goed dus maar jah die gebruik je toch niet echt vaak.

DSG vind ik echt super,verders wat betreft de nervositeit van de auto daar vind ik niets van terug....vind hem totaal niet zenuwachtig.


Xenon lampen zijn en supergoed,veel licht en de bochtenverlichting is ook een goede pre.

Wat niet super is en wat ik dus ook ga vervangen zijn de speakers,te "wollige" sound en het hoog is ook totaal niet mooi,snel andere dus....

Over het algemeen is het gebodene dik in orde.

Nu nog ff inrijden,er staat al 174 km op zie je..
 
Nou het is een tijdje geleden dat ik wat gepost heb hierzo,wel regelmatig meegelezen hoor..maar ik heb sinds vorige week de LCR zomerwielen eronder en wilde jullie deze niet onthouden.



Inmiddels heeft de Polo er 2450km opstaan dus dat vorderd lekker...;)

Gelukkig heeft ie nog geen verder olieverbruik gehad...*klopt af*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!