Marc....nieuw lid. Polo GTI besteld

Hallo Mensen,

Ik ben nieuw hier (duh ;) ),was aan het googlen om info te vergaren over de Polo GTI en kwam dit forum tegen.

Omdat we een Polo GTI hebben besteld dacht ik dat het wel leuk was mezelf hier aan te melden.


Misschien dat mensen hier mij kennen van andere fora...want naast de Polo hebben we nog een Audi S8 V10,maar dat is hier niet belangrijk.


Dit is wat we besteld hebben:

Polo GTi 1.4 TSI 132Kw / 180pk DSG

-Kleur: Candywit
-Bekleding : Stof Jacky zwart/rood

-17 LMV Detroit
-Telefoonvoorbereiding Plus
-Regensensor
-Automatisch dimmende binnenspiegel
-Electrisch Panoramadak
-Multifunctioneel lederen Stuur + Tiptronic
-Navigatiesysteem RNS310
-2 jaar garantie (standaard)
-Multimedia aansluitbox (USB of iPod)
-Bekerhouders voor en achter
-Middenarmsteun voor
-Alarm Plus
-4 deurs met electrische ramen achter
-Parc distance control met weergave op de RNS310
-Verwarmbare ruitensproeiers
-Verwarmbare voorstoelen
-Xenon met LED dagrijverlichting en LED kentekenverlichting
-Afleveren op winterbanden 17"
-Achterste zijruiten geblindeerd
-Hoofd airbags voor en achter
-bijrijdersairbag uitschakelbaar.


Voor de zomer wil ik hem dan op 17 of 18 inch antracietkleurige "Rotor" wielen hebben (zoals op de RS5)

Auto is zoals jullie wel kunnen gokken in plaats van de huidige Polo (dus me vriendin rijdt ermee..)

verwachte afleverdatum: 2e week januari.

:thumbs:

2011volkswagenpologti06-1.jpg


De Rotor wielen die ik erop wil voor de zomer.

imagesqtbnANd9GcSc4KNLvtBlTO8kwt3jUjMNVJ-1.jpg


Zal wel lekker dik staan denk ik,als er opmerkingen omtrent de uitrusting zijn HEEL graag commentaar want ik kan de wagen nog een week aanpassen als ik dat wil...
 
Overigens meteen een vraagje:

We hebben zoals te zien is xenon besteld met led dagrijverlichting,maar nu staat er in de optielijst ook een mogelijkheid om de dagrijverlichting in de bumper te bestellen.

Wat voor gevolg zou dit hebben als ik dit bij de polo zou bestellen? Volgens mij kan dit niet icm xenon maar goed..
 
welkom
een mooie gti heb je besteld en dsg al ervaring mee ??
wij willen niet zonder meer 1.2 tsi dsg heerlijk

die optie hebben wij ook gehoord bij de dealer dat was in juni en gaf veel onduidelijkheid bij hun neem anders voor je eigen best wil even contact op met de dealer als je toch iets wat haast heb voor ze hem gaan bouwen anders duurt het zo weer 2 maanden langer voor je hem heb

groetjes patrick
 
Het is allemaal lekker overzichtelijk (not) bij vw, al die verschillende opties. Zo heb jij oa xenon, een panorama schuif-/kanteldak. Dit kun je dus apart bestellen en dan ben je bijna 2200 euro lichter maar je hebt ook nog een advance pakket? Daar zit dus ook xenon in en een panorama schuif-/kanteldak en betaal je 1490 euro. Allemaal heel verwarrend. (tenminste voor mij, maar dat zal wel voor meerdere mensen gelden).

Marc, jij hebt alles apart besteld of het advance pakket?
 
graafie zei:
Het is allemaal lekker overzichtelijk (not) bij vw, al die verschillende opties. Zo heb jij oa xenon, een panorama schuif-/kanteldak. Dit kun je dus apart bestellen en dan ben je bijna 2200 euro lichter maar je hebt ook nog een advance pakket? Daar zit dus ook xenon in en een panorama schuif-/kanteldak en betaal je 1490 euro. Allemaal heel verwarrend. (tenminste voor mij, maar dat zal wel voor meerdere mensen gelden).

Marc, jij hebt alles apart besteld of het advance pakket?

Hallo Graafie,

Als je die opties besteld dan komt automatisch het bijbehorende pakket "tevoorschijn" .
 
Marc zei:
graafie zei:
Het is allemaal lekker overzichtelijk (not) bij vw, al die verschillende opties. Zo heb jij oa xenon, een panorama schuif-/kanteldak. Dit kun je dus apart bestellen en dan ben je bijna 2200 euro lichter maar je hebt ook nog een advance pakket? Daar zit dus ook xenon in en een panorama schuif-/kanteldak en betaal je 1490 euro. Allemaal heel verwarrend. (tenminste voor mij, maar dat zal wel voor meerdere mensen gelden).

Marc, jij hebt alles apart besteld of het advance pakket?

Hallo Graafie,

Als je die opties besteld dan komt automatisch het bijbehorende pakket "tevoorschijn" .

Oké, dat scheelt dan weer een paar euro's. Niet voor mij persoonlijk dan want ik heb er toch niks aan. (BM rijder) ;) ;) ;)
 
hoe dat zit weet ik niet,maar bij deze is het zo dat de dealer er al een in bestelling had staan dan mag je zo'n bestelling nog tot een bepaalde datum veranderen,die gok nemen ze als dealer dan denk ik.

Zo'n auto hebben wij nu dus..
 
Hey Maik,

Ze heeft nu ook een Polo GTi,maar dan een 6n2 5 deurs met maar 100.000km erop.

Die komt wel te koop.....misschien plaats ik die wel ff in de marktplaats.

Wat betreft het leren/alcantara interieur...ik vind da bij de kleur candywhite echt dat geruite motief met stof bij hoort..daarbij las ik dat dan de supersportstoelen komen te vervallen voor de gewone stoelen maar dan met leer/alcantara.

Dat wil ik dus niet.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!