Marc....nieuw lid. Polo GTI besteld

Marc zei:
hoe dat zit weet ik niet,maar bij deze is het zo dat de dealer er al een in bestelling had staan dan mag je zo'n bestelling nog tot een bepaalde datum veranderen,die gok nemen ze als dealer dan denk ik.

Zo'n auto hebben wij nu dus..
Aha, relaxed!
Ik heb vorige week de order goedgekeurd voor een 6r gti, weet nog geen levertijd maar ik reken op een maandje of 5.
 
Beide doen dat. Heb je ook achteruitrij camera besteld.
Als je toch achteraf doet.
Ik had eerst 310, maar nu zenec 2010. Die heeft ook Dvd

Oh ja 315 heeft standaard west Europa vs Benelux voor 310, zenec heel europa
 
jayray zei:
Beide doen dat. Heb je ook achteruitrij camera besteld.
Als je toch achteraf doet.
Ik had eerst 310, maar nu zenec 2010. Die heeft ook Dvd

Oh ja 315 heeft standaard west Europa vs Benelux voor 310, zenec heel europa
Geen camera besteld, budget was echt op:)
Heb nu ook pdc op me Corsa, vind de piepjes duidelijk genoeg.
 
Maakt niet uit toch lease, is die van mij ook.

Mbt navi, ik zou serieus die zenec eens goed bekijken, ben er nl erg tevreden over. Bovendien is de pianolak afwerking erg mooi bij de rest van het dashboard.
 
Marc zei:
Achteruitrijcamera staat niet in de optielijst....is dat eruit gehaald oid?
Geen idee of dat een optie is vanuit vw..
Wel heb ik op internet een achteruitrijcamera van Zenec gevonden voor de polo 6r, ben er alleen nog niet uit of die ook werkt met de RNS serie.. Met een Zenec systeem zou 't haast wel moeten werken gok ik ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
enveekaa zei:
Marc zei:
hoe dat zit weet ik niet,maar bij deze is het zo dat de dealer er al een in bestelling had staan dan mag je zo'n bestelling nog tot een bepaalde datum veranderen,die gok nemen ze als dealer dan denk ik.

Zo'n auto hebben wij nu dus..
Aha, relaxed!
Ik heb vorige week de order goedgekeurd voor een 6r gti, weet nog geen levertijd maar ik reken op een maandje of 5.
Kreeg net te horen dat de Polo 28/12 staat ingepland... zal die in jan/feb in NL zijn.. valt nog mee.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!