Maik's 9N krijgt een vervanger :: 2002 Volkswagen Polo

Re: Maik's 9N naar volledig Votex

[center:1n3x1hh3][resize=600:1n3x1hh3]http://img710.imageshack.us/img710/6200/polo9nzubehor.jpg[/resize:1n3x1hh3][/center:1n3x1hh3]

Zo, dit maal een hele kleine update aan mijn kant. Afgelopen week viel er een postpakketje in de brievenbus met daarin de officiele folders van de toebehoren van de 9N met de daarbij horende prijslijst. Nu alleen nog een keer de gewone 9N folder bemachtigen maar dat zal niet zo heel moeilijk zijn.
 
Re: Maik's 9N naar volledig Votex

Woon aan de hogeweg in Amersfoort, zie net aan de foto's dat ze niet in amersfoort zijn.
Staat namelijk een 9N met bra in randenbroek, da's bij het ziekenhuis.
 
Re: Maik's 9N naar volledig Votex

starsky zei:
Nee dat niet, nja was ook toeval. Kijk paar keer in de week naar onderdelen op marktplaats, staat wel eens wat leuks bij..

Maar hoor ik een 9N3 frontje aankomen?

Haha, ik kijk altijd graag rond ;) Een 9N3 front is heel verleidelijk, kwam laatst al weer een hoop parts tegen in black magic maar ik moet zeggen dat de kosten voor aanschaf van een nieuwe front altijd hoger zullen zijn dan je denkt en daarbij is het de vraag tot in hoeverre je het eruit haalt met de verkoop van je ouder front
 
Re: Maik's 9N naar volledig Votex

Maik zei:
[center:125xl79v][resize=400:125xl79v]http://img714.imageshack.us/img714/816/mistlampen.jpg[/resize:125xl79v][/center:125xl79v]

Zo vanmorgen kwam de postbode weer eens met een pakketje :). Dit keer zoals op de foto te zien een setje mistlampen voor mijn 9N
Zien er goed uit, die staan ook nog ergens op me verlanglijstje :)
 
Re: Maik's 9N naar volledig Votex

Netjes Big Grin.

Via de advertentie op marktplaats of...?
Heb ook een tijdje de mistlampen gehad (de kappen en lampunits erop gezet, maar nog nooit aangesloten). Maar nu heb ik er dagrijverlichting in de 'normale' kappen zitten.

Zag het zelf niet zitten om mistlampen aan te sluiten. Zoveel technische kennis heb ik niet. En dagrijverlichting aansluiten via een module was vele malen makkelijker dus vandaar.
 
Re: Maik's 9N naar volledig Votex

@ maik, ik heb zoals afgesproken het nummer voor die Votex grille op het werk op de pc ingevoerd en daar kwam de melding bij dat het product niet meer leverbaar is vanaf 01-07-2008. Wel gekeken of deze toevallig nog ergens op voorraad lag bij dealers en importeur maar is nergens meer te krijgen. Helaas en succes met zoeken ;)

@ strider, die mistlampen met kappen die jij hebt en niet gebruikt zijn die evt te koop?
 
Re: Maik's 9N naar volledig Votex

Strider1985: Ze komen van Ebay.de af. Aansluiten zal er voorlopig nog niet van komen ik zal ze eerst monteren en dan zie ik het wel. In feite moet het niet moeilijk zijn. Even een lichtschakelaar erbij kopen en op kufatec.de kan je een komplete kabelboom kopen.

PoloBas: Bedankt voor de info Bas, nu maar hopen dat ik hem elders tegen kom.
 
Re: Maik's 9N naar volledig Votex

PoloBas zei:
@ strider, die mistlampen met kappen die jij hebt en niet gebruikt zijn die evt te koop?

Helaas heb ik ze al een tijd geleden verkocht toen ik over ben gestapt naar dagrijverlichting...

@ Maik: zo heb ik dus ook een tijd rondgereden... Maar oké, mssn in de toekomst een nieuwe set kopen en later een kabelboom op de duitse site wat je aangaf.

Wil eerst een Votex voorbumperspoiler voor mn 9N, waar zijn die 'krengen' te verkrijgen? Ben al tijden aan t zoeken sinds ik de rest (side skirts, achterbumper skirt) heb...
 
Re: Maik's 9N naar volledig Votex

Aansluiten komt wanneer ik alles compleet heb. Heb nu de lichtschakelaar van Aldert over kunnen kopen en ter zijner tijd zal ik alleen nog een kabelboom op kufatec.de moeten kopen en dan moet het werken. (zal dan meteen een how to posten)

Votex voorbumperspoilers zijn op het moment heel zeldzaam.En wanneer er 1 te koop staat betaal je er dan ook de hoofdprijs voor ( nieuwwaarde was ook 370,-). Je kunt overwegen om een andere voorbumper spoiler te nemen, bijvoorbeeld van Rieger a 185,-. lijkt er redelijk op. Anders zul je geduld moeten hebben tot ik er een paar vind want dan laat ik het je zeker weten.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!