Maik's 9N krijgt een vervanger :: 2002 Volkswagen Polo

Re: Maik's 9N

UPDATE

Op vele verzoeken de grijze spiegels zelf maar eens gemonteerd.

10062009422.jpg


10062009423.jpg


Howto: howto.php?page=view&hid=10

*Vandaag me lekke band van het zomer setje weg gebracht en terug gekregen met een nieuw ventiel deze was lek. Dus van het weekend rij ik weer op 17inch
 
Re: Maik's 9N

[center:3rriqrgm]
b6417ced2d.jpg
[/center:3rriqrgm]

Ik moest er ook maar weer eens aan geloven, de jaarlijkse APK keuring. Maar met verscherpte regels wordt er nu ook gekeken naar de hoogte verstelling als deze op de auto zit. En nu had ik mooi 9N koplampen van AL ( je hebt AL en Valeo ) gecustomized met VW emblemen voor de lamp net als bij een 9N3, maar helaas waren deze koplampen zonder hoogteverstelling en heb ik hier wel een draai ding voor in de Polo. Met andere woorden moest ik dus opzoek naar nieuwe koplampen en ik ben toch weer voor Angel Eyes gegaan dit keer met hoogte verstelling. Aangezien ik al een keer zwarte heb gehad en ik nu toch wel eig zo OEM mogelijk wil houden ben ik nu voor de chrome versie gegaan van DEPO.

Binnenkort dus ook weer xenon erin !
 
Re: Maik's 9N

in 5 minuten zelfs minder 200eu verdienen doe je niet vaak hoor.
maar de nieuwe koplampen zien er goed uit hoor.
en t zijn lens lampen,
en dan komt xenon vaak veel mooier uit.
mooier lichtbeeld en minder strooilicht.
ik zeg
goed bezig!!!
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!