Maik's 9N krijgt een vervanger :: 2002 Volkswagen Polo

Re: Maik's 9N

[center:3b1odqa2]
07032010471.jpg
[/center:3b1odqa2]

Aangezien ik al enige tijd twijfelde over me RS6 replica's heb ik maar besloten om op zoek te gaan naar wat anders. Daarbij kwam ook nog eens dat mijn Pirelli's aan vervanging toe waren. Na veel zoek en speurwerk kwam ik deze twee setjes Borbet Exor STP's tegen. Ik moest er een kleine roadtrip van maken om ze op te halen maar het is zeker de moeite waard!
 
Re: Maik's 9N

[center:2nomk0fv][resize=700:2nomk0fv]http://img638.imageshack.us/img638/5674/img4437r.jpg[/resize:2nomk0fv]

[resize=700:2nomk0fv]http://img46.imageshack.us/img46/8646/img4430re.jpg[/resize:2nomk0fv][/center:2nomk0fv]

Vandaag even bij onze website monteur Johan geweest en ff bandjes om de Exors laten zetten, Johan nog bedankt he ;)

Voor de geintresseerde, van het andere setje Exors zal ik deze week foto's maken en een verkooptopic aanmaken.
 
Re: Maik's 9N *van basic naar Votex

Okey! ik wil vanaf voorjaar 2011 nieuwe velgen, dus ben nu al aan het kijken! De exors stp staat bij mij al maanden op de verlanglijst, maar van schroefsets en dat soort dingen heb ik helaas nog geen verstand van, maar dat komt wel! ;)

Morgen moet ik in Zeist zijn, wie weet zie ik je auto nog staan Stick Out Tongue ff stiekem onze beide auto's op de foto zetten dan :mrgreen:
 
Re: Maik's 9N naar volledig Votex

Ik heb je auto gespot vandaag Maik! Hij viel behoorlijk op! Eerste wat ik zag was de velgen Big Grin

Mooie bak hoor! Vooral met die velgen eronder! Nu ik hem in het echt heb gezien ben ik best jaloers op je velgjes hahaha...

Ik heb geen foto kunnen maken, was mijn mobiel vergeten :( Anders had ik onze beide auto's er even opgezet, maar dat kan altijd nog! Kom toch dagelijks in Zeist. :mrgreen:

Ik zag wel dat je last hebt van condens in je linker achterlicht als je achter je auto staat! Misschien wist je het al, maar het viel erg op. ;)

Oja, jij woont echt in een gedeelte van Zeist waar om de 2 meter een drempel ligt.... :evil: :mrgreen: hahaha
 
Re: Maik's 9N naar volledig Votex

Kijk aan, toch gevonden Big Grin Meestal zet ik de Polo met de kont naar achter maar me vrouwtje was er mee weg geweest en die parkeert hem op de makkelijke manier ;).

Van dat vocht was ik al op de hoogte :? De Polo was voor de APK geweest en toen hebben ze t knipperlicht lampje vervangen alleen nou wil het zo zijn dat bij de 9N3 achterlichten dat rubbertje snel niet goed ligt dus er vocht in komt. Een deze dagen, denk morgen maar ff eruit halen en de fohn erop en het rubbertje er goed voorleggen.
 
Re: Maik's 9N naar volledig Votex

bekend probleemStick Out Tongue ik heb er zelf ook last van met de achterlichten alleen ik krijg het vocht er maar niet uit, blijft constant terugkomen lijkt wel alsof hij ergens lek is ofzo:(
 
Re: Maik's 9N naar volledig Votex

Mmm... Zeker een bekend probleem. Sterker nog; bij mij kwam er op een gegeven moment water in als het geregend had! Heb het opgelost door de achterlichtunit eruit te halen, voor de kachel gelegd en laten drogen totdat al het water/condens eruit was, daarna de rubber eruit gehaald, goed ingevet met zuurvrije vaseline, en netjes teruggelegd. Heb tevens ook de rubber die tegen de achterkant komt te zitten ingevet. Daarna alles netjes weer gemonteerd en toen naar de wasstraat gegaan. Er kwam geen condens meer in. Nu, 3 weken later, nog steeds geen last van condens dus het is opgelost denk ik zo......
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!