Maik stopt na 10 jaar als admin

Maik

Voormalig Admin
Spritmonitor.de
4,962
437
198
Forummers,

Het moment waarvan ik dacht dat nooit zou komen, is toch daar. Ik heb besloten te stoppen met dit prachtige forum. Na mij 10 jaar in te hebben gezet voor dit forum, is het tijd daar afstand van te doen. Wellicht geeft dit ook om ruimte te maken voor een frisse wind in het team.

Aan het begin van dit jaar had ik al besloten te stoppen met het (mede)beheren van het forum. Ik zou mij richten op wat moderatorfuncties e.d. Maar dan merk je eigenlijk pas hoeveel tijd er altijd maar in dit forum is gegaan. In het begin deed ik 's avonds nog wel eens de laptop, maar dacht ik snel wat ga ik eigenlijk doen.. Nu geniet ik van de tijd die ik over houd en kan ik straks in het voorjaar mooi wat vaker met de motor op pad en andere dingen weer oppakken.

Ik heb mij zoals eerder geschreven met veel plezier ingezet voor dit forum. Het forum heeft ups en downs gehad, maar overall zijn wij daar altijd bovenop gekomen. Het forum wordt gekenmerkt door de Xenforo software waar ik mij in het verleden hard voor heb gemaakt. In oktober 2017 ben ik nog gestart met de verwerking van Xenforo 2.0. Dit is vergevorderd, maar zal nu overgenomen worden Johan. Er staat een mooie basis waar hij zijn eigen draai aan zal geven. Eén ding is zeker, jullie gaan echt nog wat moois krijgen met 2.0! Het is weer een grote stap vooruit.

Ik weet nog goed dat Johan en ik in 2008 het wilde idee hadden om een eigen forum te starten. Gericht op nieuwere modellen van de Volkswagen Polo, omdat daar weinig over geschreven werd. Dit idee heeft uit mogen groeien tot dit geweldige forum! Dit alles was niet mogelijk geweest zonder huidige team (@Johan, @Webgangster, @starsky, @iichel, @DeeOow), maar ook niet zonder de voormalige teamleden (@deMercer, @Gewoonjan, @Bas) en jullie als leden!

Allen bedankt voor die mooie tijd en prettige samenwerking!
 
Zeker bedankt Maik voor alle goede zorgen en tomeloze inzet als Admin, jammer dat je
hebt besloten om te gaan stoppen, maar begrijp dat dit heel veel werk is en er zeer veel tijd
aan besteed moet worden om dit gezellige forum draaiend te houden.
Dan is het toch wel lekker om deze tijd voor andere leuke dingen te kunnen gaan gebruiken.
Nogmaals bedankt
icon_e_biggrin.gif
 
Volvo  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: Maik
Ja van jou soort fijne mensen bestaat zo een mooi forum als dit
Bedankt hiervoor ,ik heb hier al heel wat van opgestoken
Wens je alle goeds en ga lekker touren
met je motorfiets
 
Audi A3 8v sportline plus  Audi A3 sportline plus  1.4 tfsi 125 pk 
  • Leuk
Waarderingen: Maik
Dank je Maik voor al je inzet.
Ik ben meer dan een decennia admin geweest van 9 forums dus ik weet hoeveel tijd je er mee kwijt bent.
Geniet daarom maar lekker van je vrije tijd en rij voorzichtig. :)
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: Maik
Maik bedankt jammer dat je er mee stop .
Ik vind dat je trots mag zijn wat je afgelopen 10 jaar heb neer gezet .
vooral de positieve insteek van dit forum bevalt me goed en dat is ook jouw verdienste
het beste Donna
 
  • Leuk
Waarderingen: Maik
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!