M&G amersfoort 19 november 2023

Mannen, ik haak helaas af. Ik begin een beetje grieperig te worden. Vandaag ook weer een tijdje in regen en wind rondgelopen en morgen wordt het weer ook niet al te best. Daarbij ben ik bezig met de voorbereidingen van een verhuizing!
Ik wens jullie veel plezier! Wellicht komt er snel een nieuwe meeting.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  • Leuk
Waarderingen: Pigeon
Ken het gevoel, vanmorgen grieperig,zere strot en een kop als een drumstel. Tijdens de intocht in slaap gevallen voor de tv met de jongste naast me en daardoor bijna te laat voor een sint voorstelling, was me nooit vergeven!

Denk dat het ontbijt 4 paracetemol en een redbull gaat worden, vooral omdat ik om 7 uur weer voor de tv zit!

Voordeel is het weer, waren er eerst buien rond de tijd van de meet, nu lijkt het droog te blijven met een graad of 12.


Tot over 13,5 uur!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!