Luchtfilter aanpassen van tuning?

Hooi,

Mijn polo aw Gti heb ik een tijd geleden laten tunen. Ik zit nu te kijken na een andere luchtfilter maar ik vroeg me af of ik me tuning moet laten aanpassen

Ik zat aan deze 2 te denken:

MST Performance Cold Air Intake Kit Volkswagen Polo AW GTI 2.0 TSI​

Of

Leyo Motorsport Cold Air Intake Kit - Polo (AW) GTI 2.0T​

Als je tips hebt om welke filter te kiezen(mag ook een andere zijn) hoor ik het graag
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 GTI 280pk 
Hooi,

Mijn polo aw Gti heb ik een tijd geleden laten tunen. Ik zit nu te kijken na een andere luchtfilter maar ik vroeg me af of ik me tuning moet laten aanpassen

Ik zat aan deze 2 te denken:

MST Performance Cold Air Intake Kit Volkswagen Polo AW GTI 2.0 TSI​

Of

Leyo Motorsport Cold Air Intake Kit - Polo (AW) GTI 2.0T​

Als je tips hebt om welke filter te kiezen(mag ook een andere zijn) hoor ik het graag

Ik heb zelf de MST filter genomen.
Pasvorm is goed, het geluid is leuk en het extra beetje vermogen ook :)

Had de auto ook al getuned, niet opnieuw laten tunen. In principe regelt de ECU het zelf tegenwoordig.

Schermafbeelding 2021-09-07 om 08.55.09.png
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!