lichtschakelaar met 'auto functie'

Bij mij springen de lampen voor en achter aan (dimlicht) me drl blijft uit. Je zorgt dat het donker genoeg is zodat de lampen aan gaan. Vervolgens schakel je het contact uit en schakelt de lichtschakelaar van stand 'auto' naar '0' (auto 0 auto 0 auto). Als je het goed doet gaat er een piepje klinken en je stadslicht en je dashboard verlichting knipperen als dat opgehouden is tel je een minuut af, na de minuut zet je de lichtschakelaar op dimlicht. Er klinkt nu weer een piepje dit is het teken dat het goed gegaan is. (hopelijk is het een beetje duidelijk).
Dit ga ik ook proberen, bedankt voor de tip. Wat is max wat je kan instellen?
 
Goedemorgen,

Is er ook iemand bekend met dit setje?
ik heb deze, en als ik de beschrijving moet geloven is het de nieuwste versie en heeft hij meer functies.

http://nl.aliexpress.com/item/VW-Au...4-Bora-Polo/684927137.html?recommendVersion=1

Alles werkt ook na behoren, comming home, leaving home, etc.
Alleen het enige nadeel vind ik dat het dimlicht savonds pas na ca 15 seconden inschakeld...
ik lees wel is iets op het forum over jumpers en tunnelmode bij andere setjes, maar in mijn beschrijving staat niks over jumpers of tunnelmode beschreven.

thanks!
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tdi bleumotion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!