lichtschakelaar met 'auto functie'

Is een andere lichtsensor dan die voor je dashboard verlichting.

Bij je regensensor zit een lichtsensor, maar niet aangesloten. Op het www zijn setjes te vinden om die aan te sluiten icm de auto light functie en daarmee zal lh ook werken als het donker is.

Voor ch moet je eerst eens aan je sein hendel trekken voor je uitstapt en dan blijven je lichten x seconden branden (afhankelijk van welke tijd je ingesteld hebt).
 
Hier kun je een set bestellen. ( x2car.de ) Mit diesem Set wird die Funktion Coming- / Leaving Home sowie Automatiklicht beim Polo 6R nachgerüstet.
 
Volkswagen  VW Polo Cross 6R Bj: 2013  TSI 1.2 77kw - 105 pk 
Hallo

Er zijn er verschillende op dit forum die de volgende set hebben (ik wil deze ook nog) en dan is het zo goed als origineel met alle functies voor CH/LH in VCDS
http://www.tigerstyle.co.uk/phpBB3/viewtopic.php?f=11&t=61509
en je coming home zou 100% nu wel moeten werken, als deze in je VCDS aan staat doe je het volgende, zet de auto uit met sleutel en haal de sleutel eruit.
zet je lichten uit en knipper een keer met je groot licht, of je coming home gaat meteen aan of het gaat pas aan als je de bestuurders deur open doet, dat ligt er aan hoe je de instelling in VCDS hebt staan, je kan daar kiezen voor een van die twee
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
Kijk daar heb ik denk wel wat aan thnx! hopelijk is het een beetje makkelijk te monteren!
Qua CH werkt het niet van alles al geprobeerd denk nog maar is aansluiten op laptop! Andere instellingen die ik gedaan heb doen het wel dus misschien verkeerd ingesteld! Weet jij ook toevallig of je kan Instellen dat bij LH je mistlampen en je stadslicht aan blijven ipv dimlicht...?
 
In vcds moet je ch en lh los van elkaar inschakelen.
Elke polo moet werken met ch als deze goed is ingesteld in vcds
Ik heb oem xenon en kan alleen kiezen tussen dimlicht of bochtverlichting in de xenon unit.
Als je geen xenon hebt kun je inderdaad kiezen tussen dimlicht of mistlampen.
Je kan ook de tijd instellen dat de lampen blijven branden.

Op die website voor de ch/lh die ik je gegeven heb staat ook de inbouw instructies
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
Zat er naast toen hij het voor mij ging instellen hij heeft het wel aangevinkt en tijd ingesteld maar werkt nog steeds niet dus denk dat hij iets vergeten is ofzo.
Heb zelf geen verstand van vcds om dat in te stellen.
Maar jij weet zeker dat het gaat werken op mij polo dat setje? Want dan bestel ik m, ben er al zo lang mee bezig dat werkend te krijgen.
Heb jammer genoeg geen xenon staat wel super dik bij een polo vind ik altijd
 
Het is wel zo dat je of oem xenon moet hebben en regensensor.
Of halogeen koplampen en regensensor en start/stop systeem.

Anders gaat het een lastig verhaal worden.

Dan is zo'n plug en play ding vanuit china de beste oplossing.
Maar ook daar zijn problemen mee als je erover leest.

Als ik je ergens mee kan helpen met vcds dan hoor ik het wel.
Kan ook rond den bosch als dat beter uit komt
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
Ja maar ja vanaf Den bosch naar heesch is ook maar een klein stukje:).
Zal wel fijn zijn als er iemand naar kijkt die er meer verstand van heeft.
Ik heb gewoon ''normale'' verlichting met regen sensor en als ik in een tunnel rij gaat me dashboard verlichting uit (soort teken dat lampen aan moeten) maar koplampen gaan niet automatisch aan. Heb geen start stop. Dus zal wel weer drama worden of onmogelijk het werkend te krijgen.

Wat bedoel je eigenlijk met plug en play vanuit China.....???
 
Tja daar zat ik ook mee, ik lees soms toch problemen met dat chinees spul, met knipperende lampen en zoizo het lampenzoemertje wat je altijd hoort als je uit stapt in het donker.
Dus vandaar dat ik kies voor goed en redelijk orgineel.
En die set is wel iets lastiger in te bouwen maar je hoeft er ook geen technicus voor te zijn
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
Ik zag op het UK Polo Forum dat er misschien een OEM oplossing is voor degene die halogeen verlichting hebben met regensensor, zonder start-stop systeem.
Ciclo geeft op deze pagina aan dat iemand dit werkend heeft gekregen.
http://www.tigerstyle.co.uk/phpBB3/viewtopic.php?f=56&t=58703&start=600

Misschien even contact opnemen met Ciclo of dit mogelijk is, voor degene die dit willen?
Volgens mij heeft hij hier ook een account anders via Uk Polo Forum.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!