Levertijd

Vandaag gebeld naar mijn dealer, morgen is de verkoper die mij heeft geholpen er en gaat naar pon bellen en belt mij dan terug, de man die ik aan de telefoon heb gehad zei ookal dat ik nu al lang genoeg gewacht heb.
Mijn opties:

Polo 1.0 TSI 95 pk 7 versnellingen DSG (automaat)

* Deep black pareleffect
* Titaanzwart interieur

Optie's

* Achteruitrijcamera
* Licht en zichtpakket (Lichtsensor, Coming home functie, Leaving home functie, Binnenspiegel automatisch dimmend, Regensensor)
* R-Line interieur en exterieur pakket
* Winterpakket (Voorstoelen verwarmbaar, Ruitenwisservloeistofindicator)
* Executive pakket (Navigatie discover media, DAB +, Onbeperkt gratis navigatie software, Carnet 36 mnd, CD speler, Diefstalalarm)
* Advance pakket (Panorama-schuif / kanteldak elektrisch bedienbaar, Koplampverlichting LED, LED - achterlichten in donkerrood, 65% getint glas achter)
* Keyless access
* Spiegelpakket (Buitenspiegels elektrisch inklapbaar)
* Park assist
* Telefoon draadloos opladen
* 17 inch lichtmetalen type Bonneville
 
Volkswagen  Polo GTI  2.0 200pk 
Ik heb mijn polo (ook via leasemij) besteld eind juli. leverdatum nnb, maar verwacht tussen half nov en begin jan. Volgens de dealer mag er geen leaseauto op naam gezet worden tussen half nov en einde van het jaar. Mogelijk dat de wijziging van de bpm als gevolg van de WLTP levering toch mogelijk wordt tussen half nov en eind dit jaar.
 
Volkswagen  Polo AW Highline DSG7  1.0 TSI 95pk 
Vandaag dus te horen gekregen dat ze bij pon mijn auto stil hadden gezet waardoor er een tijdje niks aan gedaan werd, nu door die nieuwe test manier duurt het dus nog langer. Week 49 zeggen ze nu, het enige voordeel dat ik heb is dat ze die van mij hoofd prioriteit hebben gegeven waardoor ik voorrang heb op de rest is nog maar afwachten of dat effect heeft. Maar ben bang dat ik gewoon moet wachten tot week 49 word je erg moe van. Als ze hem dus niet uit de productie gehaald hadden had ik hem al gehad..
 
Volkswagen  Polo GTI  2.0 200pk 
Vandaag dus te horen gekregen dat ze bij pon mijn auto stil hadden gezet waardoor er een tijdje niks aan gedaan werd, nu door die nieuwe test manier duurt het dus nog langer. Week 49 zeggen ze nu, het enige voordeel dat ik heb is dat ze die van mij hoofd prioriteit hebben gegeven waardoor ik voorrang heb op de rest is nog maar afwachten of dat effect heeft. Maar ben bang dat ik gewoon moet wachten tot week 49 word je erg moe van. Als ze hem dus niet uit de productie gehaald hadden had ik hem al gehad..

Hoezo hebben ze 'm uit de productie gehaald? Zou dus echt flippen als dat bij mij zou gebeuren.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 115PK 
Vandaag te horen gekregen dat mijn Polo 7 februari 2019 geleverd gaat worden, week of 3 geleden besteld. Betreft een 115pk DGS Highline, R line interieur en exterieur met alle opties, behalve lane assist.. Wachten duurt lang...
 
Volkswagen  Polo Highline R-line interieur & exterieur  1.0 TSI 115 pk 7-DSG 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
Ik heb afgelopen vrijdag ook een Polo Comfortline reef blue besteld met het Executive pakket, kreeg vandaag een mail dat het wel 20 weken kon duren :) net als jullie, ik dacht oke dat is dan weer jammer maargoed shit happens. Tekst in mail:

Levertijd (nieuwe wet- en regelgeving)
Voor de door u gekozen auto houden wij een gemiddelde levertijd aan vanaf 20 weken op het moment van bestellen. De auto kan eventueel op voorraad staan bij de importeur of dealer. De levertijd is een globale verwachting die uitgesproken wordt door de importeur/fabrikant. Deze kan op dit moment langer zijn dan normaal in verband met de nieuwe WLTP emissie wetgeving. Fabrikanten van auto's moeten binnenkort aan strengere wetgeving voldoen met betrekking tot de emissie uitstoot. Door deze nieuwe wetgeving kunnen er ook vertragingen in de levertijd ontstaan. Hoe lang deze vertragingen zijn is op dit moment onbekend.

Zoals reeds eerder iemand opmerkte, dus zit helaas niks anders op dan wachten denk ik :confused:
 
Volkswagen  Polo AW High Line  1.0 TSI 
Mijn auto is 10 Augustus besteld via de leasemaatschappij en de verwachte afleverdatum is 26/10/2018!
Ik heb ook het R-Line pakket alleen wel de 115PK variant. Die word wat minder besteld en is daarom sneller leverbaar.

Als ik de 95 PK variant had gekozen dan moest ik nog wachten tot Januari 2019o_O

Vorige week ben ik gebeld door de VW dealer met de mededeling dat de productie van mijn auto in week 45 is... Ze verwachten de auto in week 50 dan bij de dealer en kan ik hem hopelijk in week 52 ophalen... Ik ben de beste man wel even laten weten dat hij voortaan maar even moet wachten om een afleverdatum te noemen.

Als je denkt dat je je auto eind oktober krijgt is vervelend dat je dan alsnog moet wachten tot eind december...!
 
Volkswagen  Polo 2018  95 PK 
  • Leuk
Waarderingen: VM407
Ik ben wat eerder deze maand bij de dealer geweest en die liet me zien dat de levertijd afhankelijk was van het type dat je besteld. Sommige worden redelijk snel geleverd; voor mijn model is die 20 weken waarschijnlijk van toepassing, :(.
Bovendien zei hij dat de leasemaatschappij opdracht heeft gegeven geen auto's op naam te zetten tussen half november en 1 jan. Of dat ook zo blijft als de BPM omhoog gaat als gevolg van de WLTP, wist hij nog niet.
 
Volkswagen  Polo AW Highline DSG7  1.0 TSI 95pk 
Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier, ik heb in mei mijn polo besteld. Er is van alles misgegaan, mijn polo komt pas in november!
Maar ik denk dat het het wachten waard is. Geduld is een schone zaak. Dit is me eerste nieuwe auto, het is zenuwslopend.

PJA 17 lm velgen 'bonneville' zw.
M19 Modeljaar 2019
ADD Wltp bijlage ondertekenen
Ok, titaanzwart
Urano grey
9ZV Telefoon draadloos opladen
9WX Media control & app connect
9VG Geluidssysteem 'beats'
9S0 Active info display
7X2 Parkeersensoren (pdc)
7RE Sd kaart voor west-europa
6YD Spiegelpakket
4KF 65% getint glas achter
4I3 Keyless access
3FB Panorama-schuif-/ kanteldak
0NA Zonder type-aanduiding
ZEA Radio composition media
YOW Car-net 'guide & inform'
W91 Led pakket
W07 Advance pakket
W06 Executive pakket
WW3 Winterpakket
WIF R-line ex- en interieurpakket
WD2 Diefstalalarm
UQ5 Usb-aansluiting
QV3 Digitale radio-ontvangst
PND Navigatie 'discover media'
PLA Licht & zicht pakket
 
Volkswagen  Polo  1.0 TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!