LET OP! Polo AW inbraken actief

Goedemorgen,

Voor alle eigenaren van een Polo AW met LED-koplampen: wees alert!

Er is een grote reeks inbraken aan de gang waarbij de ruit wordt ingeslagen en de LED koplampen worden gestolen. Vaak met veel onnodige schade...

Ik als schadehersteller heb er al meer dan vijf in één week moeten herstellen.

Dus wees extra alert en parkeer je Polo binnen wanneer mogelijk.

Mvg Tom
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Stage 1 
  • Grrr
Waarderingen: Thomas_AW
Ik heb wel diverse maatregelen getroffen om de koplampen te behouden.
Ja, als ze ze willen krijgen ze toch wel, klopt, maar ik vind dan wel dat ze enige moeite mogen doen ze te bemachtigen.

Je kan anders net zo goed je auto niet op slot doen eneen briefje op je auto plakken, is niet op slot neem maar mee want ja het lukt je toch wel gr eigenaar van deze auto.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
  • Haha
Waarderingen: Ruud9N
Ik heb wel diverse maatregelen getroffen om de koplampen te behouden.
Ja, als ze ze willen krijgen ze toch wel, klopt, maar ik vind dan wel dat ze enige moeite mogen doen ze te bemachtigen.

Je kan anders net zo goed je auto niet op slot doen eneen briefje op je auto plakken, is niet op slot neem maar mee want ja het lukt je toch wel gr eigenaar van deze auto.
Dat klopt want het maakt namelijk tegenwoordig geen reet uit of je auto wel of niet op slot zit, als ze wat willen hebben krijgen ze het toch wel.
sterker nog daar kun je gewoon cursussen voor volgen ;) waarom denk je anders dat er 1001 BMW's worden leeg gehaald en mensen sleutels in stalen kluisjes bewaren en het geen nut heeft... ik doe hem op slot maar maatregelen treffen, neuhh. geen enkele zin. tegen het echt jatten van een auto helpen de ouderwetse stuur klemmen enzo gewoon want die moet je er af slijpen en dat maakt herrie. maar voor een paar koplampen ga ik wel naar de verzekering toe als ze weg zijn
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Rosinfield
Ja dat is nog wel een dingentje als ze geretrofit zijn met de verzekering.
Maarja goed ik heb liever dat ze wat moeite doen dan dat ik ze maar mee geef bewijze van spreken.
wel beetje gek dat je je auto nog wel op slot doet dan lol
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Je geeft niks mee het is jou spul, het word alleen wel van je gejat en of ze dat nou moeten doen met heel veel schade of niet dat boeit ze helemaal niks.
Uiteindelijk moet je bij de verzekering wel aantonen dat je 2 sleutels hebt en zeggen dat die op slot was om iets uitbetaald te krijgen.
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Ik heb wel diverse maatregelen getroffen om de koplampen te behouden.
Ja, als ze ze willen krijgen ze toch wel, klopt, maar ik vind dan wel dat ze enige moeite mogen doen ze te bemachtigen.

Je kan anders net zo goed je auto niet op slot doen eneen briefje op je auto plakken, is niet op slot neem maar mee want ja het lukt je toch wel gr eigenaar van deze auto.

Wat voor maatregelen heb je getroffen?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
gewoon ervoor zorgen dat ze de koplampen niet los kunnen krijgen. Bijvoorbeeld door de bouten vol te lijmen of de kopjes dol te draaien. Anders ervoor zorgen dat ze de koplampen er nooit meer heel uit krijgen. Nadeeltje is echter wel dat als je zelf de koplampen er nog een keertje uit wilt hebben, dat het moeilijk gaat.
Anders een enorme klap stroom op de auto zetten ghehe! ook grappig om ze geelektrocuteerd naast je auto te vinden! risico van het "vak". overigens scheelt dat weer in opsluitkosten of uitkering!
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
  • Haha
Waarderingen: Ruud9N
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!