Lekkage

Pasa030

Bekend lid
173
117
50
Heren van het goede leven,

sinds paar dagen ben ik erachter gekomen dat er water in mijn kofferbak komt. Met name bij het reservewiel staat er ruim 4 cm water. Ook de achterstoelen zijn helemaal nat. Heeft iemand enige idee waar het vandaan zou kunnen komen?

gr Pasa
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.9 TDI 100pk 
Een paar suggesties:

De rubber tule tussen kofferbak en klep.
Je achterlicht rubbers.
Je antenne voet rubber.
De ruitenwisser vloeistof slang links achter de achterbank.
Een dop in de bodem van je bandenbak.
De dop tegen de achterkant van je auto.
De beluchtings roosters tegen de achterkant van je auto.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: Josvdwoude en Pasa030
Bedankt voor de snelle reacties. Ik ga morgen maar even die lijstje af. Vanuit de hemel komt er niks binnen die is niet nat. Ik heb wel last van vocht in de achterlichten dus daar zou het ook aan kunnen liggen.
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.9 TDI 100pk 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Garage had bij mij tijdens servicebeurt ook gemerkt dat mijn reservewiel in het water lag. Ze hebben een nieuwe afspraak gemaakt om oorzaak te vinden. Tijdens de servicebeurt lukte dat niet.
 
Volkswagen  Polo AW 1.0 TSI Comfortline DSG  1.0TSi 95pk 
Heren van het goede leven,

sinds paar dagen ben ik erachter gekomen dat er water in mijn kofferbak komt. Met name bij het reservewiel staat er ruim 4 cm water. Ook de achterstoelen zijn helemaal nat. Heeft iemand enige idee waar het vandaan zou kunnen komen?

gr Pasa
Heb je ondertussen de oorzaak gevonden?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 90 PK automaat 
dat zijn de achterlicht rubbers.... die zijn poreus en dichten niet meer af. dan ga je water bij de cv pomp, reservewiel, onder de achterbank en voeten bodem uiteindelijk krijgen zelfde probleem bij mijn 9n gehad.heb ik opgelost door 3M 08568 kitstrip te gebruiken waar je ook het beste voor deurplaten moet gebruiken. Wel eerst goed de omranding schoon droog en vetvrij maken. Kitstrip op de plek zetten waar je de pakking normaal omheen plaatst, kan zijn dat je een dubbele laag moet gebruiken, daarnaar voorzichtig de units op de plaats drukken. Let erop dat de clipjes van de units niet gebroken zijn, anders kom je nieuwe units aan het plaatsen. Mijn auto is nu droog
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 9N, 9n3 cross & 6N2  BBY,BUD & AUA 
  • Leuk
Waarderingen: TolgaE
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!