Lekkage polo 6c

Ik stuur even een bericht namens m'n broer.
Hij heeft een Polo 6C en heeft last van lekkage. Het komt aan de passagiers kant naar binnen.
IMG_7981.JPG

IMG_7982.JPG

Het lijkt erop dat het bij de afvoer net onder de voorraam naar binnenkomt. Maar ik kan verder niets zien dan een gat(welke er hoort te zitten) onder die plastic plaat. Iemand enig idee hoe ik die lek kan vinden? Zij paneel eraf of onder bij de wielkast checken? Stel de vraag ff hier voordat we de hele auto uit elkaar halen. Of zit hij aan de onderkant verstopt. In dat gat zit normaal wel een rubberen dop maar zoals je ziet is het nu een aquarium

Alvast bedankt voor de reacties
 
Audi  8V  1.4 TFSI 150 PK 
hoort daar niet een rubbertje in te zitten om de boel dicht te houden?
parafaan bak controleren op verstoppingen (waar je ruitenwissers in liggen)
rubber afsluiting van de kabelboom naar de deur checken of die nog goed vast zit.
emmer water (evt met wat kleurstof) op de voorruit gooien, kijken waar je water naar binnen ziet lopen
 
Ja, die rubber heb ik eraf gehaald. Zit daar helema vol met water. Klein aquariumpje zeg maar maar hoort het water daar langs te lopen? Dan is het ergens daar onder verstopt. Onder die plastic bak waar je voor dempers zitten loopt het water weg wat ook zo hoor. Maar daarna kun je niets meer zien omdat het dan achter de zijscherm zit. Ik ga checken op verstoppingen
 
Audi  8V  1.4 TFSI 150 PK 
Even een update; De auto blijkt tocht een flinke schade te hebben gehad :( Verwachting is dat hierdoor de lekkage komt, moet dus hersteld worden door een schade bedrijf. Bedankt voor de reacties.
 
Audi  8V  1.4 TFSI 150 PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!