Led h7 inbouwen AW

Ja, zal weinig aan af te stellen zijn lijkt me, plug and play. Schakelaar naast stuur voor afstellen staat op 0. Zal morgens eens zien of tijd vrij kan maken. Moet de lamp unit loshalen zag ik.
Lampen moeten sowieso afgesteld worden, al is het voor de zekerheid. Garage heeft hier apparatuur voor. Je schakelaar is alleen voor hoogteverstelling.
 
Polo  6c  Verkocht 
Lampen moeten sowieso afgesteld worden, al is het voor de zekerheid. Garage heeft hier apparatuur voor. Je schakelaar is alleen voor hoogteverstelling.
Ja zo, en hoe kan je dit het beste doen? Koplamp zelf (onder motorkap) zitten toch ook 2 punten waarmee je kan afstellen? Even in het donker op een muur schijnen?
 
VW  Polo AW  1.0 TSI —> VAGtechniek 
Ja zo, en hoe kan je dit het beste doen? Koplamp zelf (onder motorkap) zitten toch ook 2 punten waarmee je kan afstellen? Even in het donker op een muur schijnen?

Bedoel dit niet verkeerd en vat het ook niet zo op, maar als je al zo'n antwoord geeft, moet je het laten doen, nu weet je niet waar je op moet letten en zoals gezegd, 5 minuten werk.
 
  • Leuk
Waarderingen: FRL_AW
En succes met installeren, heb je led adapters? Gaat nog een kutklusje worden, ik spreek uit ervaring :) ik raad je aan even je koplampen mee in huis te nemen, rustig op de bank met goed licht te gaan zitten en je schroevendraaiertje uiteraard meenemen die bij je auto hoort. Probeer de adapter niet onder de 2 schroefjes te draaien, dit zal resulteren in loszittende lampen. Draai de 2 schroefjes los, draai hem op de juiste plek, houdt hem daar, en draai dan de 2 schroefjes goed vast aan. Het klinkt allemaal vanzelfsprekend maar ik heb voor meerdere gasten ledlampen moeten monteren omdat hun dit niet voor elkaar kregen. En led diodes naar 9 en 3 uur uiteraard :) @FRL_AW

Edit: ik zie ineens dat je een AW hebt. Ik heb hier geen ervaring nee. Kan je uberhaupt die koplamp units eruit halen?
 
Polo  6c  Verkocht 
En succes met installeren, heb je led adapters? Gaat nog een kutklusje worden, ik spreek uit ervaring :) ik raad je aan even je koplampen mee in huis te nemen, rustig op de bank met goed licht te gaan zitten en je schroevendraaiertje uiteraard meenemen die bij je auto hoort. Probeer de adapter niet onder de 2 schroefjes te draaien, dit zal resulteren in loszittende lampen. Draai de 2 schroefjes los, draai hem op de juiste plek, houdt hem daar, en draai dan de 2 schroefjes goed vast aan. Het klinkt allemaal vanzelfsprekend maar ik heb voor meerdere gasten ledlampen moeten monteren omdat hun dit niet voor elkaar kregen. En led diodes naar 9 en 3 uur uiteraard :) @FRL_AW

Edit: ik zie ineens dat je een AW hebt. Ik heb hier geen ervaring nee. Kan je uberhaupt die koplamp units eruit halen?
@BlackDiesel, nee het zijn geen led lampen met adapter. Ik heb die Diamond Vision van Philips, gewoon H7 halogeen lamp. Dus standaard halogeen eruit en deze erin. Unit zit met 2 schroefjes vast, deze kan je zo verwijderen, daarna lamp eruit en nieuwe lamp erin, en unit weer terugplaatsen.

Je hebt ze zelf ook gehad in je Polo. Zie je bericht van 7 sept 2020.
 
VW  Polo AW  1.0 TSI —> VAGtechniek 
Ik dacht dat je het over led lampen had.......... sorry man
Ohh haha, je hoeft geen sorry te zeggen. Had Idd al gelezen dat het veel werk is om led in te bouwen. Maar had deze halogeen lampen (welke jij ook hebt) nog liggen, en je gaf aan dat het lichtbeeld/sterkte en witte/blauwe gloed mooier is, dus zal ze binnenkort even inbouwen.

Unit bij een AW moet eruit, anders kan je de dimlicht niet wisselen.
 
VW  Polo AW  1.0 TSI —> VAGtechniek 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Ohh haha, je hoeft geen sorry te zeggen. Had Idd al gelezen dat het veel werk is om led in te bouwen. Maar had deze halogeen lampen (welke jij ook hebt) nog liggen, en je gaf aan dat het lichtbeeld/sterkte en witte/blauwe gloed mooier is, dus zal ze binnenkort even inbouwen.

Unit bij een AW moet eruit, anders kan je de dimlicht niet wisselen.
Goede lampjes man, wel minder branduren dan normale halogeen lampen maar je zal er zeer tevreden mee zijn.
 
Polo  6c  Verkocht 
  • Leuk
Waarderingen: FRL_AW
Oh, op internet zegt Philips zelf dat ze langer meegaan dan de standaard Halogeen.
Nee totaal niet. Ongeveer 200 uur zoals je hier kan lezen;


Een standaard halogeen lamp kan zo de 1000 uur halen. Veel meer dus.
 
Polo  6c  Verkocht 
Nee totaal niet. Ongeveer 200 uur zoals je hier kan lezen;


Een standaard halogeen lamp kan zo de 1000 uur halen. Veel meer dus.
200 uur, dat is dan niet veel! We gaan het zien, had ze toch nog liggen.
 
VW  Polo AW  1.0 TSI —> VAGtechniek 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!