Led dimlicht houdt niet over

Ja, dat zag ik nu ook; als ik moet gokken zou ik zeggen de binnenste voor de hoogte en de buitenste voor links/rechts. Maar eens proberen vanavond
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Bij nader inzien, één van de twee ligt duidelijk een stuk dieper. Die zou het dus wel eens kunnen zijn, dat die omhoog gedraaid moet. Anyway, ik zal nog wel even laten weten hoe het zit.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Gelukt; fluitje van een cent, zelfs met twee linker handen. Een beetje op de gok gedaan, hopelijk niet te hoog nu, maar dat merken we vanzelf aan evt seiners
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Ja, vind dat toch wel maf hoor. Geeft gewoon een behoorlijk vervelend en onveilig gevoel . Helemaal als je op snelheid over een donkere snelweg rijdt. Dan ben je blij met een voorganger zodat je kunt zien hoe de weg loopt.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Ook ik ga de koplampen een tikkie hoger zetten. Na het verlagen met de Eibach Pro Kit schijnen ze veel te laag. Normaal zou ik naar een bevriende garage gaan met een lichtbak, maar ik denk dat ik het morgen zelf even ga doen.
 
Audi  S5 Sportback / TTS Roadster / S3 Sportback  TFSI 
Ook ik ga de koplampen een tikkie hoger zetten. Na het verlagen met de Eibach Pro Kit schijnen ze veel te laag. Normaal zou ik naar een bevriende garage gaan met een lichtbak, maar ik denk dat ik het morgen zelf even ga doen.
Echt een fluitje van een cent, Ron. Tegen de klok in draaien. Wel een eindje voordat ze voldoende omhoog gaan.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Ik wil dit ook gaan doen, vind ze op mijn niet verlaagde AW Highline voozien van normale koplampen ook te kort staan, heb ze wel full LED laten maken inmiddels.
Hoe hebben jullie bij het verstellen gezorgd dat beiden koplampen gelijk staan?
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Gewoon zorgen dat het licht ergens heen en op schijnt; in mijn geval een bomenrand. Overigens stonden ze voordat ik het aanpaste bij mij bepaald niet gelijk
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Maar met een bomenrand zie je niet hoe ver ze schijnen, alleen hoe hoog, toch?
Donkere weg zoeken en dan afstellen zodat ze wat verder weg schijnen, is het dan niet beter om de slagen te tellen en dan hetzelde aantal slagen te stellen op de andere koplamp?
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Tot nog toe geen enkel seintje gehad van inmiddels naar schatting duizenden tegenliggers. De ultieme test dat het wel goed zit
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!