Lampie
Lid
Hallo, ik ben Nico.
Al jaren VAG rijder [Golf3 Tdi variant, Golf4 TDi variant, Seat Altea 2.0 TDI, Seat Leon 1.4 TSi, Seat Arona FR 1.0 TSI DSG7 130pk]
Met bijbehorende forums.
Nu voor de toekomstige schoondochter hebben we een 4 deurs polo 9N 3 cilinder 1.2 12V uit 2002 gekocht. 250000km
In Apeldoorn een rondje gereden, via de snelweg naar Alphen ad Rijn ... geen probleem
Van Alphen naar Noordwijk , met wat provinciale wegen, snelrotondes, een enkel stoplicht , ineens motormanagementlampje aan.
Nu net uitgelezen : P0420
nl.vermin-club.org
Waar ga ik als eerste aan denken ?
Lambdasensor ? bougies of bobines ?
[Uitlaat is nieuw en lekt niet][Brandstof is Esso Express E10 vanaf Apeldoorn][rustig gereden, geen racertje achter het stuur]
Graag jullie nuttige antwoorden
Al jaren VAG rijder [Golf3 Tdi variant, Golf4 TDi variant, Seat Altea 2.0 TDI, Seat Leon 1.4 TSi, Seat Arona FR 1.0 TSI DSG7 130pk]
Met bijbehorende forums.
Nu voor de toekomstige schoondochter hebben we een 4 deurs polo 9N 3 cilinder 1.2 12V uit 2002 gekocht. 250000km
In Apeldoorn een rondje gereden, via de snelweg naar Alphen ad Rijn ... geen probleem
Van Alphen naar Noordwijk , met wat provinciale wegen, snelrotondes, een enkel stoplicht , ineens motormanagementlampje aan.
Nu net uitgelezen : P0420
vermin-club.org - vermin club Resources and Information.
vermin-club.org is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, vermin-club.org has it all. We hope you find what you are searching for!

Waar ga ik als eerste aan denken ?
Lambdasensor ? bougies of bobines ?
[Uitlaat is nieuw en lekt niet][Brandstof is Esso Express E10 vanaf Apeldoorn][rustig gereden, geen racertje achter het stuur]
Graag jullie nuttige antwoorden
Seat
Arona FR 1.0 TSi DSG7 chipped