Lampentalk Polo 6R 6C --> H4, H7, Xenon en LED

Als je kijkt in mijn voorstel topic kun je zien dat het standaard is en ook de bochtenverlichting.

Het controle lampje brand op het dashboard dus ga ervan uit dat er een lampje stuk is.
 
Volkswagen  6R  1.6 TDI Highline maar 138Pk.. 
Nog even uitzoeken welk type lampje er in hoort

H7. Die lampen gaan niet zomaar allebei stuk. En er zit geen controle op de bochtverlichting volgens mij. Kijk voor de zekerheid of er geen adapters tussen de stekkers zit. En als je de auto start, vervolgens de lampen gaan ze dan even kort naar beneden schijnen? Vervolgens naar de goeie stand? Heb je hoogteverstelling naast je stuur?
 
  • Leuk
Waarderingen: Michel6C
heu..in de Bixenon?
Dacht dat het onder in de bumper zat bij de mistlampen in?

Er zit geen hoogte verstelling dit is de code van de twee opties :

8JW Twin headlamps for driving on the right (gas discharge) w/ integrated high beam
8WH Front fog lamp and cornering lamp
 
Volkswagen  6R  1.6 TDI Highline maar 138Pk.. 
heu..in de Bixenon?
Dacht dat het onder in de bumper zat bij de mistlampen in?
Jij hebt fabriek af de Bi Xenon LED koplampen, dus jouw bochtverlichting zit in de koplampen, niet in de mistlampen.
Bochtverlichting werkt alleen wanneer je jouw verlichting aan heb staan.
Foto hieronder (mijn Polo, zelfde koplampen) laat zien welk lampje nou bochtverlichting is :tongueout:

20181018_005251.jpg

Zou trouwens kunnen dat een vorige eigenaar deze uit heeft gezet met coderen!
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
  • Leuk
Waarderingen: Michel6C
We gaan de H7 eens eruit halen en controleren....Hopelijk gaan ze er makkelijk uit en hoef ik niet zoals bij de Lupo de complete koplamp (en dus de bumper eraf te halen...) bij een Polo kunnen ze naar buiten gedrukt worden als ik het goed heb.
 
Volkswagen  6R  1.6 TDI Highline maar 138Pk.. 
We gaan de H7 eens eruit halen en controleren....Hopelijk gaan ze er makkelijk uit en hoef ik niet zoals bij de Lupo de complete koplamp (en dus de bumper eraf te halen...) bij een Polo kunnen ze naar buiten gedrukt worden als ik het goed heb.

Klopt. Polo gaan de koplampen er heel makkelijk uit. Daarom worden ze ook zo vaak gestolen helaas. 2 schroefjes eraf, stekker eraf en je duwt hem eruit. De lamp moet er wel uit denk ik om de h7 te vervangen.
 
Lampen uitgewisseld geen verschil (waren ook alle twee heel.)...het lampje op het dashboard was van het rechterachter remlichtje......GGgrrrhh...blijt dus raar waarom de bochtenverlichting niet werkt...
 
Volkswagen  6R  1.6 TDI Highline maar 138Pk.. 
Volgens Google :
Het netnummer 0546 hoort bij de volgende regio's: Almelo, Aadorp, Mariaparochie, Harbrinkhoek, Wierden, Hoge Hexel, Tubbergen, Albergen, Fleringen, Vriezenveen, Bruinehaar, Westerhaar-Vriezenveensewijk, Geesteren, Langeveen, Vroomshoop, Den Ham, Daarlerveen, Daarle.
 
Volkswagen  6R  1.6 TDI Highline maar 138Pk.. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!