Lampen gestolen uit mijn polo 2.0!!

Ik heb nu camera beelden waarop te zien is dat ze een schroevendraaier onder de lamp hebben en er echt flink tegen aan trappen en het vervolgens eruit trekken… bijzonder dat er geen alarm is afgegaan
 
Volkswagen  Polo gti  2.0 gti 
Zou een videodeurbel ook geen optie zijn? Als je dan bij je voor de deur kan parkeren dan kan je heel veel instellen. Werkt preventief ook heel goed.
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
Heb ook ooit eens gezien dat ze een alarmsysteem kunnen plaatsen op alleen je koplampen. Mochten ze er dan aan trekken of iets gaat er een alarm af welke los staat van het alarm van je auto. Het merk of bedrijf weet ik helaas niet meer. Blijft natuurlijk te gek dat wij als liefhebbers er van alles aan moeten doen om dat tuig van je auto af te laten blijven
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Jordyyy
Sjonge, wat maak ik mee op dit topic. Is het tegenwoordig teveel gevraagd om een baantje te zoeken voor je zakcent? Ongekend dit...

Wellicht kan je aan een stevig stuk van de koplamp een staaldraad bevestiging plaatsen, die je vervolgens ergens binnen monteert. Onbekend of het uberhaupt mogelijk is hoor, maar wellicht een idee.
 

Bijlagen

  • afbeelding_2023-11-28_111812020.png
    afbeelding_2023-11-28_111812020.png
    19.6 KB · Weergaven: 22
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.4 85pk 
  • Leuk
Waarderingen: Jordyyy
Sjonge, wat maak ik mee op dit topic. Is het tegenwoordig teveel gevraagd om een baantje te zoeken voor je zakcent? Ongekend dit...

Wellicht kan je aan een stevig stuk van de koplamp een staaldraad bevestiging plaatsen, die je vervolgens ergens binnen monteert. Onbekend of het uberhaupt mogelijk is hoor, maar wellicht een idee.
Dit zou kunnen, maar is voor dieven niet zichtbaar en levert dus meer schade op als een poging gedaan wordt tot stelen.
 
Ik heb nu camera beelden waarop te zien is dat ze een schroevendraaier onder de lamp hebben en er echt flink tegen aan trappen en het vervolgens eruit trekken… bijzonder dat er geen alarm is afgegaan
Alarm is niet optimaal, of werkt niet zoals het moet in ieder geval.
Zoals ik al eerder aangaf duurt het bij mij ook een tijd voordat het alarm aangaat, hierbij moet aan het portier flink getrokken worden of de interieur bewaking, maar deze laat ook een poos op zich wachten.


Wat betreft de beveiliging rondom het huis, ik heb hier een flinke led lamp onder de carport hangen die aanspringt als iemand in de buurt komt van mijn auto, en daarop reageren weer de camera's direct.
 
Volkswagen  Polo GTI 2023  2.0 TSI 207 PK 
Sjonge, wat maak ik mee op dit topic. Is het tegenwoordig teveel gevraagd om een baantje te zoeken voor je zakcent? Ongekend dit...

Wellicht kan je aan een stevig stuk van de koplamp een staaldraad bevestiging plaatsen, die je vervolgens ergens binnen monteert. Onbekend of het uberhaupt mogelijk is hoor, maar wellicht een idee.
Ik ga eens informeren
 
Volkswagen  Polo gti  2.0 gti 
Dan denk ik dat je moet kijken naar extra (stevige) bevestigingspunten. Dus zoals bovenin al is genoemd het samensmelten van plastic oid.

Desnoods beun je d'r zelf wat extra bevestigingspunten aan, om die vervolgens vol te proppen met tie-wraps.
Liever een goedkope oplossing dan een duur probleem.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 85pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!