Lampen gestolen uit mijn polo 2.0!!

Ik hoop het niet voor je, maar het dievengilde weet dat er over enkele weken nieuwe inzitten..... Ik ken iemand die na 3x diefstal zijn auto daardoor heeft verkocht, nadat de verzekering had aangekondigd deze niet meer te vergoeden.
Toch te gek voor woorden dat je gewoon niet zoon auto voor de deur kan hebben
 
Volkswagen  Polo gti  2.0 gti 
ik vind het ook wel gedeeltelijk de schuld van vw

ze weten dat die lampen gewild zijn en dan maken ze het alsnog zo makkelijk om ze eruit te halen; uiteindelijk verkopen ze hierdoor extra lampen
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
ik vind het ook wel gedeeltelijk de schuld van vw

ze weten dat die lampen gewild zijn en dan maken ze het alsnog zo makkelijk om ze eruit te halen; uiteindelijk verkopen ze hierdoor extra lampen
Maar ook de ergenis van de eigenaren die er schade aan over houden. Denk dat het gewoonweg te duur is om er wat aan te doen. Ze bezuinigen echt overal op om een paar euro.
 
Volkswagen  Polo  2.0 GTI 
ik vind het ook wel gedeeltelijk de schuld van vw

ze weten dat die lampen gewild zijn en dan maken ze het alsnog zo makkelijk om ze eruit te halen; uiteindelijk verkopen ze hierdoor extra lampen
Toch juist mooi? Als ze gewild zijn en bendes nakken ze in grote partijen dan kun je ze beter vervangen met zo min mogelijk schade. Enige die het echt kut vinden zijn de verzekeraars.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 293pk 
het wordt "genakt" omdat het zo makkelijk is om te doen: bumper hoeft er niet voor uit in tegenstelling tot bijv een golf
Van Golfjes stelen ze ook de hele boel: sturen, radio's, wielen etc etc. Als de fabrikant er iets mee doet vinden boefjes wel weer wat nieuws om te stelen of een manier om je bumper er snel af te halen. Zo was er een tijdje geleden bij BMW's een bepaald trucje waarmee ze je deuren konden openen en ze vervolgens letterlijk de hele binnenkant leegroofden. Politie in Nederland is een lachertje voor die bendes, dus kunt beter gewoon accepteren dat je een risico loopt ongeacht van hoe goed je je spul beveiligd en de boel goed verzekeren. Dan heb je alleen wat hoofdpijn van het regelen ipv dat je daarnaast nog een paar rooien kwijt bent uit eigen zak.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 293pk 
  • Leuk
Waarderingen: Anothergenius
Van Golfjes stelen ze ook de hele boel: sturen, radio's, wielen etc etc. Als de fabrikant er iets mee doet vinden boefjes wel weer wat nieuws om te stelen of een manier om je bumper er snel af te halen. Zo was er een tijdje geleden bij BMW's een bepaald trucje waarmee ze je deuren konden openen en ze vervolgens letterlijk de hele binnenkant leegroofden. Politie in Nederland is een lachertje voor die bendes, dus kunt beter gewoon accepteren dat je een risico loopt ongeacht van hoe goed je je spul beveiligd en de boel goed verzekeren. Dan heb je alleen wat hoofdpijn van het regelen ipv dat je daarnaast nog een paar rooien kwijt bent uit eigen zak.
Eens, als VW of welk merk ook maar iets eraan doet hebben de crimineeltjes het in een half jaar dan wel niet eerder geleerd hoe ze het zo efficiënt en snel mogelijk gefikst krijgen. Dit is gewoon dweilen met de kraan open, helaas blijven deze kansloze figuren in de samenleving bestaan en is het gewoon toe kijken hoe ze in het o zo mooie Nederland lieftallig hun gang mogen gaan.
 
Volkswagen  Polo GTI 2023  2.0 TSI 207 PK 
Ik gebruik camera's en recorders van Hikvision.
Mijn camera gericht op de auto's is 8MP (4K) met 64GB SD als back-up, hoofdopnames gaan via de recorder met 2TB ruimte

Let op bij kopen van camera's dat je de juiste lens/kijkhoek neemt
2.8mm is voor overzicht, daarna heb je oa 4mm, 6mm 8mm 12mm
Hoe groter het getal hoe verder de camera kijkt, hoe kleiner de kijkhoek wordt.
Uiteraard kan je ook kiezen voor een pan-tilt-zoom camera, die kan je naar wens uitrichten.

Je kan kiezen met en zonder audio, instellingen kan je doen voor triggering van alarmen.
De duurdere versies zien verschillen tussen regen, bladeren, huisdieren enz en personen, sommige hebben ook kentekenregistratie. (ligt dan aan waar je cam hangt)
 
Ik gebruik camera's en recorders van Hikvision.
Mijn camera gericht op de auto's is 8MP (4K) met 64GB SD als back-up, hoofdopnames gaan via de recorder met 2TB ruimte

Let op bij kopen van camera's dat je de juiste lens/kijkhoek neemt
2.8mm is voor overzicht, daarna heb je oa 4mm, 6mm 8mm 12mm
Hoe groter het getal hoe verder de camera kijkt, hoe kleiner de kijkhoek wordt.
Uiteraard kan je ook kiezen voor een pan-tilt-zoom camera, die kan je naar wens uitrichten.

Je kan kiezen met en zonder audio, instellingen kan je doen voor triggering van alarmen.
De duurdere versies zien verschillen tussen regen, bladeren, huisdieren enz en personen, sommige hebben ook kentekenregistratie. (ligt dan aan waar je cam hangt)
Ga deze halen
 

Bijlagen

  • A82B032D-6CA1-46E8-B90C-E94A4A1714C3.png
    A82B032D-6CA1-46E8-B90C-E94A4A1714C3.png
    162.2 KB · Weergaven: 27
Volkswagen  Polo gti  2.0 gti 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!