Lampen gestolen uit mijn polo 2.0!!

G
Is de lichtopbrengst van deze lampen van Philips, gelijkwaardig aan de Osram nichtbreaker variant, meer of minder? En hoe is het lichtbeeld hiervan?
Erg tevreden over de Osram lampen, veel zicht, maar als het stiller kan......
Geen idee, ik had dus wel die osrams maar ingeruild voor Osram halogeen. Las wel in een amazon review dat deze Philips stil zijn. Maar ze zijn niet toegestaan in de EU. De Osram led wel althans in bepaalde landen.

Hier een test van deze Philips. Kennelijk wel goed en betaalbaar..

 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: 2GPoloDriver
Moeten deze ingelezen worden?
Ja mogelijk kans op dashboard foutmelding maar dat kun je wel laten wegcijferen. Let wel op dat je een andere ring nodig hebt voor montage. Bij Osram wordt die bijgeleverd, Philips niet. Check youtube staat een installatie filmpje in een Polo.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Maar
G

Geen idee, ik had dus wel die osrams maar ingeruild voor Osram halogeen. Las wel in een amazon review dat deze Philips stil zijn. Maar ze zijn niet toegestaan in de EU. De Osram led wel althans in bepaalde landen.

Hier een test van deze Philips. Kennelijk wel goed en betaalbaar..

dit mag alleen als je een Duits kentekenplaat hebt. In Nederland mag je geen led plaatsen. 2 weken geleden bij broekhuis een grote beurt en apk heb ze toen ook tijdelijk vervangen voor halogeen.
 
VW  polo aw highline white silver  1.0 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz
Ja mogelijk kans op dashboard foutmelding maar dat kun je wel laten wegcijferen. Let wel op dat je een andere ring nodig hebt voor montage. Bij Osram wordt die bijgeleverd, Philips niet. Check youtube staat een installatie filmpje in een Polo.
Ik had geen ring nodig bij de 9100 die zit er al op.
 
VW  polo aw highline white silver  1.0 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz
Maar

dit mag alleen als je een Duits kentekenplaat hebt. In Nederland mag je geen led plaatsen. 2 weken geleden bij broekhuis een grote beurt en apk heb ze toen ook tijdelijk vervangen voor halogeen.
ik heb wel mijn knipperlichten led en achteruit verlichting LED. Dat zal waarschijnlijk geen probleem zijn maar idd dimlicht mag officieel niet op de weg.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Maar

dit mag alleen als je een Duits kentekenplaat hebt. In Nederland mag je geen led plaatsen. 2 weken geleden bij broekhuis een grote beurt en apk heb ze toen ook tijdelijk vervangen voor halogeen.
Zelf nooit problemen mee gehad. Bij de schoonfamilie twee auto's van Philips Ultinon 9000 voorzien. een oude v70 en een nieuwe countryman. Allebei altijd zonder problemen door de APK.

Zo lang het lichtbeeld goed is, zal het niet snel problemen opleveren. Als je lichtbeeld (door wat voor reden dan ook) niet goed is, moet je dat oplossen. Niet alleen voor de APK schijn hooghouden.
Nogmaals, ik denk dat met de Ultinon 9100, je hier geen problemen mee zult hebben.

Edit: nog even een foto toegevoegd van het lichtbeeld zoals dat in de Mini was met de Ultinon 9000 lampen.
 

Bijlagen

  • lichtbeeldMini.jpg
    lichtbeeldMini.jpg
    508.2 KB · Weergaven: 22
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
  • Leuk
Waarderingen: Raymondde
ongelofelijk, hoe kunnen ze koplampen er uit halen zonder motorkap open te doen !
lampen zitten met schroeven vast,,
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen Polo 1.0 MPI Comfortline Business R  6C1  1.0 MPI 75pk ( motorcode CHYB ) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!