krik punt midden voor bij Polo 6r?

Hoi,

Ik wil binnenkort mijn remschijven/blokken en stabilisator stang opnieuw vervangen.
Ik heb dit al een paar keer gedaan maar ik moet de auto telkens per kant op krikken waardoor er hel veel last op de draagarm en wiel naaf aan de andere kant komt.
ik wil dit nu echt voorkomen omdat ik alles wil uitsluiten mbt het probleem van het trillen bij het remmen (kromme schijven/wielnaaf?)

Daarom ben ik op zoek om met een garage krik de auto in het midden op te krikken en ook weer te laten zakken als ik klaar ben met de werkzaamheden.

Is er een manier om de Polo 6r in het midden op te krikken ?
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 105pk 
Ik heb de laatste keer de auto in meerdere stappen om hoog en omlaag gekrikt en telkens opnieuw op de as steunen laten rusten voor de volgende stap.
Ik zal de volgende keer eens kijken of ik bij het midden van het subframe kan komen anders doe ik het op dezelfde manier als voorheen
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 105pk 
Hoi,

Ik wil binnenkort mijn remschijven/blokken en stabilisator stang opnieuw vervangen.
Ik heb dit al een paar keer gedaan maar ik moet de auto telkens per kant op krikken waardoor er hel veel last op de draagarm en wiel naaf aan de andere kant komt.
ik wil dit nu echt voorkomen omdat ik alles wil uitsluiten mbt het probleem van het trillen bij het remmen (kromme schijven/wielnaaf?)

Daarom ben ik op zoek om met een garage krik de auto in het midden op te krikken en ook weer te laten zakken als ik klaar ben met de werkzaamheden.

Is er een manier om de Polo 6r in het midden op te krikken ?
Ik kwam iets moois tegen op Marktplaats.
 
Je kan ook eens zoeken naar een plek waar je een brug kan huren. Hier en daar in NL kan je voor ~10eu per uur een brug huren.
Is uiteindelijk dus wel duurder, maar voor grotere klussen absoluut een stuk prettiger werken.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!