Koplampen

@Robin-1991, hoe is het licht beeld van je koplampen? Deze zijn namelijk voor 300 te koop nu en 100 voor een LED set. Ik heb gekeken en de originele zijn niet iets duurder, maar €1100 per stuk volgens partslink :oops:, vandaar dat dit een serieuze optie is wat mij betreft.

Gewoon een strakke lijn zoals een projector lens dit altijd geeft :)
En zoals al gemeld is heb je voor 500€ een setje oem xenon (6r)
Ik meen dat dejavu cars ook namaak lampen hebben, deze lijken sprekend op oem.
Maar ik kreeg daar een vaag verhaal over mbt dat er een aangepaste h7 lamp in moest.
Dus heb ik deze laten schieten
 
Ik was ook aan het kijken voor deze koplampen idd. Lijkt allemaal mooi om waar te zijn.... Vind namelijk led lampen in de orginele halogeen koplampen niet echt fel genoeg.....
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tdi 
  • Leuk
Waarderingen: aeonius, Robin en Sal
Wat betreft de full led 6c koplampen is het geen makkie om ze in te bouwen in de 6r. Als ik de how to do doorlees. Niet bepaald plug and play. De bi xenon is minder werk, dat is eenvoudiger. Weet niet hoe handig je bent, maar misschien iets om rekening mee te houden.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Ja de 6r lampen kon ik ook vinden, maar ik had de 6c lampen in gedachten, vandaar dat ik het niet kon geloven dat die voor €500 te vinden waren. Maar wel bedankt voor de moeite, man!
 
  • Leuk
Waarderingen: Verwijderd lid 9959
Wat betreft de full led 6c koplampen is het geen makkie om ze in te bouwen in de 6r. Als ik de how to do doorlees. Niet bepaald plug and play. De bi xenon is minder werk, dat is eenvoudiger. Weet niet hoe handig je bent, maar misschien iets om rekening mee te houden.
Ik dacht dat ik een 6c had, hij komt namelijk uit 2016. En ik ben (machinaal)monteur van beroep, dus ik behoor wel een beetje handig te zijn. ;)
 
Ja de 6r lampen kon ik ook vinden, maar ik had de 6c lampen in gedachten, vandaar dat ik het niet kon geloven dat die voor €500 te vinden waren. Maar wel bedankt voor de moeite, man!
Ik vind €500 voor de set niet duur
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 107pk / 275Nm 
Mogelijk heb ik een setje aangeschaft dankzij een linkje van @Roon. Nu nog een locatie om deze te laten inbouwen en inregelen rondom Tilburg... Iemand enige suggestie? (Ook @VM407 nog bedankt voor je input!)
Ben bang dat het toch gewoon Cartronic gaat worden haha. Of misschien doen ze het in zeist ook bij vastechnics?! Ofzo.. maar geen ervaring met hen, misschien andere wel.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Ben bang dat het toch gewoon Cartronic gaat worden haha. Of misschien doen ze het in zeist ook bij vastechnics?! Ofzo.. maar geen ervaring met hen, misschien andere wel.
Ik had ze al een berichtje gestuurd om een prijs indicatie te krijgen, maar nog geen reactie gekregen. €200 is wel een ritje Den Haag waard, als het dan plug en play is voor me. ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!