Koplampen

Heeft iemand toevallig ervaring met de “xenon look gti koplampen” voor de 6r van dejavucars ? Die wil ik graag kopen maar ik heb zo mijn twijfels als ik filmpjes kijk. Ik zie dan een hoogteregeling die na mijn idee automatisch werkt!?

Gr Dennis.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2TSI 
Ik heb hier ook naar gekeken, deze lampen zijn ideaal voor als je standaard H7 koplampen hebt voor zowel 6R als 6C. je kan deze dan ook gewoon stellen via het wieltje naast je lichtschakelaar.

Mocht je orgineel H4 hebben maar ook Start stop (bluemotion) dan kan je de lampen coderen als H7
Replica
OEM

voor zo ver ik weet is dat in die koplamp je Stadslicht die ledjes zijn, die lens je normale dimlicht (xenon of LED) en halogeen je groot.
  • lampen tellen niet automatich
  • ledjes kunnen niet dimmen tijdens knipperlicht bijvoorbeeld
  • ik denk dat die Led lampjes niet OEM lijken.
Ik dat is voor mij de reden om het te laten.

Persoonlijk zit ik te kijken na OEM 6C halogeen koplamen. Samen met een 6C Grill natuurlijk :cool:
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 140pk 
Had deze, heb hem ook weer verkocht omdat je de ledjes aan de zijkant van de auto ziet omdat het niet goed gesloten is wat een zeer cheap uiterlijk geeft.
 

Bijlagen

  • polo bleed.PNG
    polo bleed.PNG
    63.1 KB · Weergaven: 53
Volkswagen  X  X 
Ja de zelfde of ja vergelijkbare?
Dezelfde, maar maakt niet uit want op AliExpress hebben die varianten hetzelfde probleem van wat ik zie op de foto’s. Ook zijn de LED lampjes zeer zwak (wel voordeel bij het voeren van dimlicht)
Volgens mij bedoelt hij dat aan de zijkant van de auto (dus de achterkant van de koplamp) je licht van de LEDs ziet ontsnappen.
Precies dit.
 
Volkswagen  X  X 
Ik heb deze.
Ik ben er tevreden over, geeft met een goede xenon of led set veel licht.
Met alleen Halogeen lampen valt het licht best tegen.

De ledjes zijn volgens mijn niet gek veel minder fel dan oem, geven iig genoeg licht.
De leds zijn niet te gebruiken als drl omdat ze niet dimmen.

Volgens mijn betaalde ik 350€ voor de koplampen. Dan nog paar 10tjes voor led lampen.

Indien ik nu de keuze zou maken zou ik iets meer uitgeven en voor de originele koplampen gaan met xenon.
 
Die orginele xenon led voor polo 6r, zijn ongeveer even duur 2e hands. Je moet wel ff opletten dat het compleet is met lampen en modules. Daarbij komen nog wel stekkers bij voor ombouw.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511
Gewoon lekker gaan voor de OEM 6R of 6C koplampen zou ik zeggen.
2200 euro... Misschien toch tweedehands dan?
Die orginele xenon led voor polo 6r, zijn ongeveer even duur 2e hands. Je moet wel ff opletten dat het compleet is met lampen en modules. Daarbij komen nog wel stekkers bij voor ombouw.
Voor een set ja, niet per lamp. De helft van de prijs dus. Maar dan nog blijft het ~1000 euro vs. 400 euro voor de after market variant die @Robin-1991 heeft gekocht.
 
2200 euro... Misschien toch tweedehands dan?

Voor een set ja, niet per lamp. De helft van de prijs dus. Maar dan nog blijft het ~1000 euro vs. 400 euro voor de after market variant die @Robin-1991 heeft gekocht.
1000 euro voor 2e handse 6C led lampen is veel. Ik kon ze een paar maanden geleden krijgen voor 650 euro compleet, bi xenon lampen zijn 350-450 euro compleet
 
Volkswagen  X  X 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!