Koplampen & achterlichten

Max1996

Bekend lid
580
399
112
Beste forumleden,

Ik zat er over na te denken om nieuwe LED koplampen aan te schaffen. Heeft iemand ervaring met onderstaande koplampen?
https://nl.aliexpress.com/item/4000975403178.html?spm=a2g0o.store_home.productList_34904355.pic_5

Daarnaast, wilde ik onderstaande achterlichten aanschaffen:
https://nl.aliexpress.com/i/32974889039.html
Echter na het lezen van een aantal recensies blijkt dat de achterlicht unit vaak niet aansluit en een gat over laat waar water naar binnen kan. En het knipperlicht is rood i.p.v. oranje. Dus ik denk dat ik hier vanaf stap.

Weet iemand mooie LED achterlichten met dynamisch knipperlicht? Is het ook mogelijk de lamp van mijn knipperlicht achter te vervangen voor LED? Dit kan dan niet dynamisch zijn toch? Over het algemeen vind ik mijn achterlichten gewoon mooi behalve het knipperlicht.
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
Heb wel mooie U-LED koplampen in de aanbieding met H7 LED dimlichten, en Automatische lichtschakelaar met Bluetooth.

 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
Die zijn wel mooi zeg. Jammer dat de achterlichten niet aansluiten.
Ik volg deze topic want ik wil ook nieuwe kopen.
Ik heb nagenoeg dezelfde achterlichten gevonden op Carfantasy. Op Aliexpress is het merk VLand en op Carfantasy is het merk Jax Performance als ik het juist heb. Helaas zit er natuurlijk ook een verschil in prijs van €130.00 naar €289.00.

Ik heb contact opgenomen met Carfantasy of ze mij meer kunnen vertellen over de achterlichten, of de achterlichten van Jax Performance wel goed aansluiten omdat ze nagenoeg identiek zijn.

Edit:
Link: https://carfantasy.nl/achterlichten-vw-polo-6r/6c-11-17-led-dynamic-p-598984.html
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
Ja, dat is voor mij een reden niet de achterlichten van VLand aan te schaffen. Volgens mij hebben de achterlichten van Jax Performance wel een oranje knipperlicht.

Ik ben nog steeds benieuwd of iemand bekend is met de koplampen die ik had gedeeld.
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
Houd er rekening meer dat de DRL niet Dimt als je nu standaard halogeen lampen hebt. De koplampen zijn niet voorzien van een dimfunctie zoals die wel wettelijk vereist is.
Yes, daar had ik nog niet aan gedacht. Ik las net een topic waar je ook op gereageerd hebt over aftermarket Full LED koplampen, krijg ik dezelfde problemen bij het aanschaffen van de koplampen als besproken in de topic?

Momenteel zitten er halogenen lampen in de auto. Daarnaast als mijn verlichting staat op de 0 dan brandt mijn dimlicht wel maar minder fel dan wanneer ik hem zet op het dimlicht zelf. Ik was hier enigszins verbaasd over aangezien ik had verwacht dat de op de 0 stand mijn dimlicht niet zou branden.

Edit: Ik heb het antwoord al gevonden.
Comfortline, Highline Polo's en hoger met H7 lampunit hebben geen aparte dagrijverlichting. (DRL)
In de 0 stand van de lichtschakelaar branden de dimlichten, stadslichten en achterlichten.
 
Laatst bewerkt:
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
Beste forumleden,

Ik zat er over na te denken om nieuwe LED koplampen aan te schaffen. Heeft iemand ervaring met onderstaande koplampen?
https://nl.aliexpress.com/item/4000975403178.html?spm=a2g0o.store_home.productList_34904355.pic_5

Daarnaast, wilde ik onderstaande achterlichten aanschaffen:
https://nl.aliexpress.com/i/32974889039.html
Echter na het lezen van een aantal recensies blijkt dat de achterlicht unit vaak niet aansluit en een gat over laat waar water naar binnen kan. En het knipperlicht is rood i.p.v. oranje. Dus ik denk dat ik hier vanaf stap.

Weet iemand mooie LED achterlichten met dynamisch knipperlicht? Is het ook mogelijk de lamp van mijn knipperlicht achter te vervangen voor LED? Dit kan dan niet dynamisch zijn toch? Over het algemeen vind ik mijn achterlichten gewoon mooi behalve het knipperlicht.
Ik heb nog een setje liggen heeft 4 maanden in mijn polo gezeten maar overgehouden bij verkoop, mocht je intresse hebben stuur maar een pb
 

Bijlagen

  • CBDFED12-8CAA-4798-BD8F-75348B7A4F36.jpeg
    CBDFED12-8CAA-4798-BD8F-75348B7A4F36.jpeg
    271.2 KB · Weergaven: 38
Volkswagen  Polo GTI  2.0 tsi 265 pk/ 465 nm r&n enginering 
Ik heb nagenoeg dezelfde achterlichten gevonden op Carfantasy. Op Aliexpress is het merk VLand en op Carfantasy is het merk Jax Performance als ik het juist heb. Helaas zit er natuurlijk ook een verschil in prijs van €130.00 naar €289.00.

Ik heb contact opgenomen met Carfantasy of ze mij meer kunnen vertellen over de achterlichten, of de achterlichten van Jax Performance wel goed aansluiten omdat ze nagenoeg identiek zijn.

Edit:
Link: https://carfantasy.nl/achterlichten-vw-polo-6r/6c-11-17-led-dynamic-p-598984.html
Je beseft hopelijk dat dit precies dezelfde lamp units zijn? Durf zelfs te wedden dat carfantasy ze via aliexpress besteld.
 
Polo  6c  Verkocht 
Je beseft hopelijk dat dit precies dezelfde lamp units zijn? Durf zelfs te wedden dat carfantasy ze via aliexpress besteld.
Ja dat idee had ik ook. Toch zegt Car Fantasay dat ze uit Duitsland komen van Jax Performance. Hoogst waarschijnlijk haalt Jax Performance ze weer van Aliexpres.

Edit: Het is ook bijzonder dat er voor de rest niets te vinden is over Jax Performance. Al je zoek resultaten komen terug bij de site van Carfantasy of sites die onder een andere naam gaan maar horen tot Carfantasy.
 
Laatst bewerkt:
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
Ja dat idee had ik ook. Toch zegt Car Fantasay dat ze uit Duitsland komen van Jax Performance. Hoogst waarschijnlijk haalt Jax Performance ze weer van Aliexpres.

Edit: Het is ook bijzonder dat er voor de rest niets te vinden is over Jax Performance. Al je zoek resultaten komen terug bij de site van Carfantasy of sites die onder een andere naam gaan maar horen tot Carfantasy.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee! Er zijn zo bizar veel nederlandse websites die chinese meuk verkopen voor 2 tot 10x de prijs, echt belachelijk. Zijn verder wel prima lamp units hoor ooit op een dag bestel ik ze ook. Wel van ali uiteraard ;)
 
Polo  6c  Verkocht 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
je moet natuurlijk wel meenemen dat het nederlandse bedrijf in principe altijd invoerkosten/btw moet betalen in een ideale wereld, daar nog een marge overheen moet doen voor z'n winkel, locatie, marketing, etc. en daar nog garantie op moet geven wat ook gewoon geld kost. dus dat ze op prijs niet kunnen concurreren met aliexpress, dat vind ik niet zo gek.
 
je moet natuurlijk wel meenemen dat het nederlandse bedrijf in principe altijd invoerkosten/btw moet betalen in een ideale wereld, daar nog een marge overheen moet doen voor z'n winkel, locatie, marketing, etc. en daar nog garantie op moet geven wat ook gewoon geld kost. dus dat ze op prijs niet kunnen concurreren met aliexpress, dat vind ik niet zo gek.
Ik vind het maar oplichting
 
Polo  6c  Verkocht 
Vooral het gedeelte "laten we een niet bestaand merk verzinnen zodat het geloofwaardig en kwalitatief overkomt terwijl dit eigenlijk alimeuk is". Verkoop het dan gewoon onder originele naam. Dan zit er nog iets aan eerlijkheid in.
 
Polo  6c  Verkocht 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!