Koplampen & achterlichten

De achterlichten op Carfantasy van Jax Performance zijn 50 euro duurder dan de achterlichten van VLand op Aliexpres als je de verzendkosten meerekent in de prijs. Het voordeel wat je hebt bij Carfantasy is dat je veel makkelijker kan retourneren als de achterlichten niet voldoen aan je wensen door het recht dat je hebt om binnen 14 dagen te retourneren.

Edit: Dit kreeg ik als reactie op een email naar Carfantasy:
Jax Performance is onze eigen merk!
Wij bestellen het weer bij verschillende groothandels.

De achterlichten komen van 1 fabrikant vandaan.
Vland is ook de enige fabrikant van deze achterlichten.
 
Laatst bewerkt:
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
  • Leuk
Waarderingen: BlackDiesel
Ik denk dat ik toch ga voor de achterlichten van Carfantasy van Jax Performance / VLand. Op Aliexpres zijn veel verschillende aanbieders te vinden wat op eerste oogopslag allemaal lijkt op de achterlichten van VLand. Daarnaast worden ze allemaal aangeboden tegen ongeveer dezelfde prijs namelijk circa €220.00. De achterlichten op Carfantasy zijn iets kostbaarder maar geeft wel meer zekerheid met retourneren wanneer ze niet voldoen aan mijn wensen.

Daarnaast denk ik eraan om de volgende koplampen aan te schaffen:
https://nl.aliexpress.com/item/4000399202482.html?spm=a2g0z.12057483.0.0.6bb630efB7QEaG
Ik blijf het een lastig verhaal vinden hoe het nu precies werkt met dimmende DRL bij bovenstaande koplamp en welke verlichting op welk moment brandt. Het liefst rij ik overdag met alleen mijn DRL, wat voor bovenstaande koplampen dus alleen de LED strips verlichting zou moeten zijn, en in de avond natuurlijk met dimlicht en gedimd DRL (Ik heb onderstaand een foto toegevoegd van mijn 2018 polo die overdag ook met alleen de LED strips rijdt als voorbeeld). De lichtstanden op mijn 2012 polo zijn dat in de 0 stand van de lichtschakelaar de dimlichten, stadslichten en achterlichten branden. Ik heb op dit moment geen automatische verlichtingsstand. Kan iemand mij hier meer over vertellen / uitleggen?

Edit:
Wat zijn de mogelijkheden in combinatie met bovenstaande koplampen als ik een Automatische lichtschakelaar aanschaf?

Excuses voor de vele vragen maar ik vind het een lastig verhaal :)

auto2_LI.jpg
 
Laatst bewerkt:
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!