kopers Vw Polo 6c 1.8 tsi.

Volgens dealer in H'dorp zijn er 3 GTI's hand in NL en allen al verkocht. 2 door hun! Naast dat ook de BlueGT niet meer met hand te leveren is, is hun verhaal dat het met de CO2 uitstoot te maken heeft. Ook dat de hand GTI dan qua prijs te dicht bij de BlueGT komt. Wel zeiden ze dat mogelijk met MY change (meestal wk22/23) ze "iets" verwachten. Ik ben heel benieuwd, want ik wil graag de GTI maar geen DSG! Onze huidige 1.2 TSI (JD tuned) is nu 4 jaar oud. Tijd voor nieuw!
 
  • Leuk
Waarderingen: WobbleKid
Lees net op Motor-Talk dat er een terugroepactie voor de 6C GTI met DSG-bak is. Er schijnt bij sommige auto's de verkeerde software te zijn geladen (van de handbak) waardoor je de bak kan mollen. Er werd al gevraagd of het een 1 aprilgrap is, maar hier kan je nakijken of het ook voor jouw auto geldt:
http://www.volkswagen.de/de/service..._marginalspalte/abfrage_rueckrufaktionen.html
Geen terugroepactie voor mijn GTI! Toch bedankt voor het melden, waarschijnlijk 1 april grap ;)
 
Handbak GTI is dus nu bestelbaar (prijs verschil tussen DSG is marginal, maar wel veel meer fun)!
Binnenkort maar ff met dealer gaan praten en zien wat er onder de streep verschijnt met inruil van onze Polo!
Zie bijlage met prijzen. Overigens: Alle Polo's zijn nu alleen nog maar in 4 deurs te krijgen, behalve GTI (std. 3drs en Easyline alleen maar 3drs).'
 

Bijlagen

  • POLO 6C Prijslijst MY2016_30apr15_PAGES.pdf
    21.6 KB · Weergaven: 15
  • Leuk
Waarderingen: Peej
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!