kopers Vw Polo 6c 1.8 tsi.

Hangt af van de CO2 uitstoot. Hoe hoger de uitstoot, hoe hoger de BPM. Als de DSG wat zuiniger is, is vaak de CO2 en dus de BPM lager en wordt de meerprijs van DSG tenietgedaan door de lagere BPM.
 
Als je nog wat nieuws wil moet je dit jaar nog doen de prijzen gaan aardig omhoog zoals ik mijn auto heb besteld is volgend jaar bijna 2500 Euro duurder

Nieuwe regeling voor 2015 is al in de prijs van de nieuwe Polo GTI verwerkt.
Uitstoot van de handbak is 10 gram meer x 126 euro = 1260 euro. Daar in tegen is de DSG normaal 2500 euro duurder dan de handbak, dus zou de handbak 1240 euro goedkoper moeten zijn. Ik denk dat PON daar ook weer iets van pakt dus ik denk dat de handbak ongeveer 500 euro goekoper zal zijn.
 
Als je nog wat nieuws wil moet je dit jaar nog doen de prijzen gaan aardig omhoog zoals ik mijn auto heb besteld is volgend jaar bijna 2500 Euro duurder
Je kan wel bestellen maar als je het niet voor 01-01-2015 op kenteken krijgt, dan heb je alsnog die BPM-verhoging te pakkern.
 
Volkswagen  Polo 6C Highline  1.2 TSI 90 PK 
http://www.abhd.nl/video/volkswagen-polo-gti/

Nadat me vorige polo 6r r-line gestolen is, toch van plan voor deze mooie gti te gaan.. een handgeschakelde. Weet alleen nog niet zo goed welke kleur, ik twijfel tussen black pareleffect, orxy white en flash red.. want die rooie ziet er toch ook wel mooi uit. Iemand nog tips?

Heb vorige week trouwens bij de dealer begrepen dat de handgeschakelde versie in waarschijnlijk eind Januari te koop komt.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!