Kofferklep logo's verwijderen..

Duncan

Lid
58
8
24
Wat is de beste manier om lijmresten te verwijderen? De letters kwamen er met gemak af, het plaksel ook. Maar nu blijven er lelijke lijmresten over... wasbenzine werkt helaas niet!
Wasbenzine en veel geduld, goed nat maken de lijmresten. En met een goede hardere doek (handdoek/washandje) eraf halen.

Goed nat maken scheelt een hele hoop

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Laatst bewerkt:

JM89

Actief lid
Spritmonitor.de
357
43
30
Wat is de beste manier om lijmresten te verwijderen? De letters kwamen er met gemak af, het plaksel ook. Maar nu blijven er lelijke lijmresten over... wasbenzine werkt helaas niet!
Wasbenzine steeds even er op smeren zodat het niet droogt, dan moet het toch wel lukken? in de ergste gevallen met een caramelschijf en / of thinner. na bovenstaande opties moet je toch polijsten en waxen, dat met thinner gelijk je lak er af valt is onzin maar dat het niet de eerste keuze is is duidelijk

Sal

Premium member
403
43
Schermafbeelding 2019-02-20 om 16.19.59.png

Volgens mij is het allemaal plak, zachtjes warm föhnen en een plastic spateltje. Daarna de lak achter de letters ff goed schoonmaken en ff lekker in de wax zetten. Of heeft iemand anders een beter idee?
beste mensen,

Wil mijn kofferklep wat strakker hebben en dus mijn letter verwijderen. Nu zie ik hoe dat kan, en dat moet ook wel lukken. Maar lees ook iets over pinnetjes? Is dit bij de 6R uit 2013 het geval? Of zijn ze geplakt?

Alvast bedankt!
Nylon visdraadje achter de letters langs halen.
Restant wegpoetsen met wat cleaner en klaar

Robin-1991

Moderator
1.610
83
Wd40 werkt indd ook goed, een polijst middel lost ook de lijmlaag op.

Caramel schijf zoals hierboven werkt ook top:)

Ik adviseer wel om nog even een stuk te polijsten je blijft anders altijd de letters zien in je lak.

Jay511

Actief lid
349
43
Rotterdam
Bedankt! Ik heb wel wat weg kunnen halen met Commandant, maar voor de laatste beetjes wat wd40 halen.