Ketting botsing gehad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb all risk met mijn 6r bm 2011
Ook flinke korting gekregen en is zeker goed te doen,
auto was nog geen maand verzekerd zet de auto voor mij m in zijn achteruit op een kruispunt heel de voorkant in mekaar totaal iets van 1930 euro aan schade
 
Ik heb wa plus.. ik ga me verzekering bellen en vragen hoe het nou zit, want het kwam ter sprake als er iets is met je auto, dus schade bijv en er is geen tegenpartij, dan moet je de schade zelf betalen! Dus stel je parkeert auto ergens en je kom terug en er zit een deuk in en de tegenpartij is niet te bekennen, moet jij de schade zelf betalen.. bij all risk zou het je niks kosten tenzij je een eigen risico hebt.. dus ik ga ook voor verdere info vragen..
 
goed, weer even een update.

morgen hoor ik wss de prijs voor de voorkant.
ze gaan het waarschijnlijk maken met 2e hands panelen. scheelt toch weer in de kosten.

toch nog iets positiefs aan opnieuw opbouwen.
straks gehele voorkant opnieuw gespoten.
en komen GTI koplampen in.
als we dan toch aan het vervangen zijn..

en de sideskirts komen er uiteraard onder.
 
even gebeld met schadeherstel.

front ( stootbalk ) is beschadigd maar gaan ze repareren i.p.v. vervangen.
intercooler ook beschadigd maar werkt nog prima, dus hoeft niet vervangen te worden.
verder hier en daar wat steuntjes kapot, dus moet wel vervangen worden.

dan worden alle panelen vervangen + gespoten. ( motorkap, bumper, zijpaneel + stoot-strip )
Sidekirts gemonteerd + nieuwe koplampen.

voor een prima prijs voor zover ik weet!

en uiteraard een nieuwe achterkant :) wat ik van de tegenpartij krijg.
ook nieuw gespoten!
straks weer een keurig bakkie.

met beetje geluk heb ik hem komende week weet onder mijn kont! kan niet wachten!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!