Ketting botsing gehad

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou toch, als het even kan, bij je huisarts langs gaan. Als je over een tijd(je) 'delayed onset' klachten ontwikkelt door dit ongeluk is het nog maar lastig aan te tonen aan *insert financiele instantie* en daar hulp of compensatie bij te krijgen.

Kan zijn dat je belemmerd wordt in je werk
Verzekering/fysio kosten
Of in ergere gevallen, hernia etc.

Nu zal het vast niet zo erg zijn aangezien de auto er nog redelijk oke uitziet dus de klap zal niet enorm geweest zijn. Maar better to be safe than sorry.
 
Damn dat is zuur zeg. Je was toch altijd behoorlijk zuinig op je Polo zoals ik hier heb kunnen lezen. Hopen dat alles meevalt, maar het belangrijkste is inderdaad wel dat jij oké bent!
 
Volkswagen  9n3  1.4 
heb wel goeie leen auto. niks te klagen.


heb wel een vraag.
hoe iedereen hier zijn auto verzekerd heeft.
ik had WA-Plus.
dus moet wss de schade vooraan zelf betalen.
ze gaan nog uitzoeken of de gene die mij achter geraakt heeft, mij nog heeft doorgedrukt.
maar denk ik niet...

All-Risk krijg je alles vergoed, maar dan moet je eigenlijk net geluk hebben dat je in 3 jaar weer een botsing krijgt.
wat niet egt op de planning staat.

hoe hebbe jullie dit?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!