Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb die radio al een jaar dus het boekje zal waarschijnlijk verdwenen zijnwat staat er in het boekje?
Connect to car light control. Dus ik ga er van uit gewoon een plus contact van mijn stand lichten te nemen...Wat zegt Google nadat je het merk en type intoetst in combinatie met "manual" of " handleiding"
Ik zal het morgen eens proberen.lichtschakelaar grijs/geel
Gelukt 56* was nog een niet gebruikt contact bij mij, dus van daar een kabel getrokken zo heb ik niets van kabels moeten beschadigenIk zal het morgen eens proberen.
Verstuurd vanaf mijn VTR-L09 met Tapatalk
Kenwood Ddx7015bt en als ik in de opties van de radio kijk kon je kiezen van auto of zelf in te stellenIk weet niet wat voor een radio het is, maar bij mijn oude Kenwood moest je de klok op de radio zelf instellen, dat werd niet van de auto overgenomen.
Volgens mijn radio zou hij dat van de fm kunnen halen maar dat doet hij nietAuto = niet van de auto zelf maar via de RDS of DAB, of via de optionele navigatieunit.
klik op handleiding dan kan je die downloaden.
![]()
Typisch en België zal wel 1 zijn dat het niet ondersteunt..
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.