Kenwood radio dimmer

Iemand een idee waar ik de Orange/wit kabelvan mijn Kenwood radio aan kan connecteren in mijn polo 6r? Ik zou graag de automatische dimmer functie hebben...

Verstuurd vanaf mijn VTR-L09 met Tapatalk
 
Volkswagen  polo 6R  1.6tdi 150pk 
Heb de dim kabel bij de Lupo op de lichtschakelaar gesoldeerd. Dus stads of dim licht zorgt dat de radio het signaal krijgt.

Je kan natuurlijk ook de verlichting van de knoppen gebruiken, maar weet eigenlijk niet of die bij een polo altijd branden of niet.

Hoe dan ook. Eerst meten, dan pas iets ergens op aansluiten
 
VW  6C  1.4TDI DSG 
Ja, je zou het even kunnen testen met een booster.
Radio aansluiten en de booster er op zetten. Als het werk de goede draad zoeken en daar op aansluiten.

Binnen verlichting zou ook werken, wanneer deze normaal aan gaat als de lampen aan gaan
 
VW  6C  1.4TDI DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!