Kabels verleggen van head unit naar de kofferbak in een polo 6r 2010 BM

weet iemand ergens een handleiding te vinden inclusief wat fotos van hoe ik dit kan doen.
Wil namelijk zelf het geluidsysteem in mn polo wat verbeterenBig Grin. Dus speakers voor en achter vervangen. Versterker inbouwen in de kofferbak (vandaar dat er kabels verlegd moeten worden van voor naar achter).

Ik wil daar alleen pas aan beginnen als ik vooraf weet waar ik aan begin. Dus een handige guide zou ik zeer op prijs stellen. Het demonteren van de deurpanelen zou me wel moeten lukken maar als daar een guide voor is zou ik die graag ook willen bekijken :mrgreen:
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Bluemotion 
http://workshop-manuals.com/volkswa...d_installing_front_door_trim_(4-door_models)/


das voor je deurpaneel

de rest kan je ook vinden, hint ----> pillar trims

heb via deze namelijk me achter dashcam via de dorpels naar voren laten lopen tot aan me binnenspiegel, das ongeveer dezelfde weg als jij moet gaan afleggen voor je versterker kabels.

TIP: bij het loshalen van je deurpaneel geeft je airbag een storing, doe daarom het volgende:

- contact aan, niet starten, duh
- minpool eraf
- contact aanlaten
- doe je werk
- minpool erop.
- elektrische ramen comfortsluiting inleren door je ramen als ze dicht zitten, nog even extra dicht te klikken met je raamschakelaar

succes!
 
  • Leuk
Waarderingen: NelinhoMarinus
http://workshop-manuals.com/volkswa...d_installing_front_door_trim_(4-door_models)/


das voor je deurpaneel

de rest kan je ook vinden, hint ----> pillar trims

heb via deze namelijk me achter dashcam via de dorpels naar voren laten lopen tot aan me binnenspiegel, das ongeveer dezelfde weg als jij moet gaan afleggen voor je versterker kabels.

TIP: bij het loshalen van je deurpaneel geeft je airbag een storing, doe daarom het volgende:

- contact aan, niet starten, duh
- minpool eraf
- contact aanlaten
- doe je werk
- minpool erop.
- elektrische ramen comfortsluiting inleren door je ramen als ze dicht zitten, nog even extra dicht te klikken met je raamschakelaar

succes!
Thanks man!!!!:mrgreen: Precies wat ik zocht voor de deurpanelen. voor die pillar trims moet ik nog wat beter zoeken. lijkt me beter om de kabels via de onderkant van de auto te verleggen maar er zijn natuurlijk verschillende mogelijkheden om dit te doen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Bluemotion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!