Kabelboom achteruitrijcamera low line vw POLO 2g Bj 2018

Beste allen,

Ik heb recent een orginele tweedehands vw polo achteruitrijcamera aangeschaft. Verkoper had de kabelboom niet meer (lease-auto ingeleverd). Ik ben nu opzoek naar een orginele kabelboom om de camera te monteren. Ik heb dusver alleen op vagshop een exemplaar gezien voor 80E. Zij geven aan dat er geen orginele kabelbooms worden verkocht en dat slechts een fabriek in duitsland aftermarktersetjes produceert. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ben in beginsel terughoudend met het aanschaffen van het setje via vagshop. Helemaal als er ergens kabelbooms circuleren die vw in auto's zijn gebouwd. Het aanbod lijkt in ieder geval beperkt. Demontage bedrijven etc hebben na snelle rondvraag niet veel in de aanbieding...
 
VW  Polo AW bj 2018  1.0 tsi 90pk 
je kunt wel een originele kabel kopen bij de dealer, dat is een antennekabel van 4500mm met een adapter erna om hem op de radio aan te sluiten. maar daar betaal ik als bedrijf ook 115 euro voor, dus als consument betaal je nog een 10-15% extra bij de dealer.

als je een tweedehands wilt... wordt lastig. Want een auto met fabriek-af een camera heeft die kabelboom verwoven in de auto kabelboom.
 
en then again het is maar een polo, geen super zeldzame porsche gt3 rs waarvan er maar 3 in heel nederland zijn.. aftermarket is niet per definitie eng/slecht/verkeerd...
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Ik heb goede ervaring met kabelbomen van Kufatec. Bij hen de kabelboom voor mijn stoelverwarming retrofit en cruise control retrofit gekocht en dit was allemaal perfect in orde, compleet met installatiehandleiding.
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 6v 60pk BBM 
terugkoppeling: camera (orginele vw lowline)+kabelboom gemonteerd. Alles lijkt nu gewoon prima te werken. De handleiding is ok maar niet geweldig als je weinig ervaring hebt met het inbouwen van elektra. Vooral het trekken van de kabel door de hele auto is tijdrovend.
 
VW  Polo AW bj 2018  1.0 tsi 90pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!