jullie verbruik & rijbereik volle tank polo aw

Ik rij gemiddeld 450~ kilometer met een volle tank. Scheelt het trouwens veel om in eco te rijden? Of kan je hem net zo goed in normaal houden?
(Polo 2.0 gti)
Ikzelf zit altijd op eenzelfde verbruik. Dit krijg ik met het rijden in de ECO wel snel naar beneden. Het vergt alleen een andere tak van sport,je zult beter dan normaak moeten anticiperen op het verkeer of de verkeers situatie. Ook gaat de auto in "vrijrol" waar de auto stationair draait en de versnelling in vrij zet. Probeer dit maar eens en let op hoever je met een best behoorlijke snelheid blijft doorrollen zonder het gas aan te raken.
Andere kant vind ik..........een GTI met ECO stand??????
 
Volkswagen  Polo  2.0 GTI 
Ikzelf zit altijd op eenzelfde verbruik. Dit krijg ik met het rijden in de ECO wel snel naar beneden. Het vergt alleen een andere tak van sport,je zult beter dan normaak moeten anticiperen op het verkeer of de verkeers situatie. Ook gaat de auto in "vrijrol" waar de auto stationair draait en de versnelling in vrij zet. Probeer dit maar eens en let op hoever je met een best behoorlijke snelheid blijft doorrollen zonder het gas aan te raken.
Andere kant vind ik..........een GTI met ECO stand??????
Binnenkort de auto ook laten tunen scheelt misschien ook iets ( bij normaal rij gedrag)
 
Volkswagen  Polo gti  2.0 gti 
Ikzelf zit altijd op eenzelfde verbruik. Dit krijg ik met het rijden in de ECO wel snel naar beneden. Het vergt alleen een andere tak van sport,je zult beter dan normaak moeten anticiperen op het verkeer of de verkeers situatie. Ook gaat de auto in "vrijrol" waar de auto stationair draait en de versnelling in vrij zet. Probeer dit maar eens en let op hoever je met een best behoorlijke snelheid blijft doorrollen zonder het gas aan te raken.
Andere kant vind ik..........een GTI met ECO stand??????
haha er zit idd een Eco stand op, en die heb ik om precies te zijn in 200.000km nog NOOOOITTTT gebruikt Stick Out Tongue Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!