John's 9N3 GTI

ja kweet het, tis idd meestal die middelste grill wa moeilijk kan doen,
maar je zal echt niks kapottrekken hoor.
goed sleuren aan de zijkanten op de punten waar hij is vastgeklikt, dan komt de rest vanzelf wel.

ps: de Leon Cupra R lip misstaat hem althans niet ;)
 
Nou kom ik hier vrijwel zelden meer op het forum maar ik zal mij toch netjes "afmelden"

Waarom?
Ik heb de Polo GTI ingeruild voor een Golf 6 GTI.
Ik heb voor ik de Polo had altijd Golf gereden van 1.6 tot aan G60 en dat blijft toch in mijn hart zitten.
Niks ten nadelen van de Polo want ik heb er 4 jaar heel veel lol en plezier van gehad.
Maar ik heb altijd met een scheef oog naar de Golf 5 en 6 GTI gekeken en er kwam er 1 op mijn pad en ik kon een hele mooie deal maken.

Ik heb nog wat onderdelen over zoals velgen, motorkap bra, Golf 5 GTI Edition 30 stuur.
Deze zal ik zsm hier te koop aan bieden.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!