Jean Paul's Polo 6R Style Edition 1.2 TSI 110PK

Weer een update afgelopen zondag een R line bumper gaan oppikken .
Via BVS zijn topic bij meneer uitgekomen die een partij bumpers had liggen .
Eentje mee genomen in flesh red , echter wel paar beschadigen maar die gaan we er uit halen , beetje herstel werk .

Als eerste maar eens goed in het sopje gezet !
want vies was die :mrgreen:


Hier de beschadigingen , weet niet of het geheel goed zichtbaar is op de foto. Maar het is te om niet te herstellen .





Tevens een retrofit setje xenon aangeschaft die zal eens deze dagen wel op de deur mat liggen met nog wat kleine meuk .
Nu is dan ook helaas de geld boom op dus we beginnen weer van vooraf aan :mrgreen:

tot de volgende !:)
 
Volkswagen  Polo 6R Style Edition  1.2 TSI 105PK 
  • Leuk
Waarderingen: NickD en kawazxr
Update ...

Goed wat is er allemaal gebeurt ondertussen ?
Nou ik ben van nu af aan verloofd :mrgreen:.

Dus er moet flink gespaard worden voor een bruiloft die volgend jaar gepland staat .
De R line bumper was toch erger beschadigd dan ik had verwacht op het snelle oog bij oppikken .
Gelukkig had ik nog genoeg 3M sandingpaper & primer van motip liggen om hem geheel spuit klaar te mogen maken .
Zo doende gehele bumper kaal geschuurd , geprimerd , polijsten , geprimerd enzovoort.
Naar spuit adresje gebracht om hem af te lakken , wat een mooie prijs werd uit eindelijke .
Aflakken heeft mij €125 euro gekost .

Verder was mijn kofferbak verlichting kaduk , deze vervangen voor een led variant van de golf .
Paste natuurlijk niet , maar dat wist ik voor hand dezen behuizing netjes verwijdert en stuk uit gedremeld en netjes afgewerkt .
Het Xenon kitje heb ik mogen ontvangen net zoals alle andere onderdelen , dat zal de volgende update worden .

Foto's vertellen meer !:

*balkon maar gebruikt als spuit ruimte :tearsofjoy:
mvjb08.jpg

2zi4vmu.jpg



* Behuizing passend gemaakt voor led lampje
lampje zal in orde gemaakt zodat die past .
riw5f6.jpg

kyumh.jpg

sutyt0.jpg


Voila ! geeft een bak meer licht dan standaard lampje
n9x0n.jpg

105cvmv.jpg




* En de R-line bumper gemonteerd !

1zbx5qp.jpg

wk5lqe.jpg

1zwz3pj.jpg





Tot de volgende !:mrgreen:








 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R Style Edition  1.2 TSI 105PK 
Dat is lekker veel meer licht in de koffer nu netjes gedaan, goed gevonden om deze tijdelijke
spuitcabine zo te maken je voorbereide werk heeft goed zijn werk gedaan mooi mooi :)
 
Volvo  -  - 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!